Klacht Media Markt: Belachelijk geholpen en waardeloze diagnose

Klachtnummer
# 286736
Gebruiker
ARi.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorig jaar een Yamaha audio systeem gekocht voor ruim €1500,- alles werkt perfect alleen bij éen van de boxen komt een erge brandgeur vrij, naar Mediamarkt Hengelo geweest en bij inname héél correct geholpen waarna ook duidelijk werd aangegeven dat ze de geur ook hebben geroken! Na dik 2 weken bericht de box ligt klaar! 'S avonds direct naar Hengelo gereden eenmaal daar een onbeschofte medewerker die begint te lachen, komt er op neer dat er niks is gevonden neem de box maar mee en zoek het uit.... Boos geworden en uiteindelijk werd de medewerker wel wat vriendelijker. Dag later gebeld door een 'manager' die er totaal niks van snapt, werd eerst gezegd dat ik de box alweer mee heb genomen(terwijl die gewoon nog in Hengelo ligt hoezo verdiep je in de klant en product?) Kreeg te horen dat er niks mis mee is, nou vind ik het geen fijn idee als je toch echt een brandlucht ruikt om dit in je huis te hebben;).. Aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in deze box en graag een tegoedbon o.i.d. zou willen aangezien ik altijd wel goed geholpen ben bij deze winkel. Maar dit ging niet zo makkelijk zeiden ze. Ik vind het belachelijk dat je zo'n duur systeem koopt en dan niet eens wat mag verwachten, vooral qua service dat vind ik nog het ergste!!!! Echt GEEN aanrader!

De oplossing

Tegoed bon t.w.v. het aanschafbedrag zo weet de mediamarkt dat ik toch sowieso weer wat bij hun aanschaf;).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw Yamaha speaker een defect vertoond waardoor deze ter reparatie opgestuurd moest worden. Wij hebben contact gehad met MediaMarkt Hengelo en zij hebben ons aangegeven dat zij de klachten aan uw product niet konden constateren. Om die reden heeft de klantenservice van MediaMarkt Hengelo u aangegeven dat uw speaker opgestuurd moet worden voor een second opinion. U kunt elk moment uw speaker inleveren voor de second opinion. De klantenservice zal dit dan doorzetten naar het reparatiecentrum.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen