Klacht Media Markt: Belachelijk hoe jullie met garantie omgaan

Peter Peelen

Hoe is het mogelijk dat wij een Apple watch 3 kopen€400.
En dat na 3 weken het glas kapot spring. Wij hem na de winkel van media mark in duiven gebracht. Daar werd gezegd dat ze hem naar Apple gingen opsturen. 2 dagen later horen we dat we hem zelf hebben laten vallen of gestoten en dus geen garantie hebben op dit horloge van €400 en 3 weken oud. Maar we konden wel een refurbisched Apple watch voor €300 konden kopen. Daar gingen wij niet mee akkoord en kwamen erachter dat hij niet naar Apple maar naar een eigen werkplaats was opgestuurd. Toen hebben we Apple gebeld en het verhaal uitgelegd. Apple heeft gevraagd of wij het horloge op wilde halen bij media mark dat hebben we gedaan en Apple heeft hem de volgende dag thuis opgehaald. De volgende dag een mailtje dat ik een nieuwe Apple watch kreeg. De volgende dag 6-4-2018 nieuw horloge thuis afgeleverd. Een dikke pluim voor Apple. Maar zeer boos op mediamark. Ons een nieuw horloge willen laten kopen voor €300 en dan de kapotte zeker opsturen na Apple en dan zelf een nieuwe krijgen. En weer verkopen voor €400. Dit is pure oplichting. En bijna alle recensies zijn zo. Echt belachelijk media mark. Ik heb al heel wat bij jullie verkocht maar jullie zien mij nooit meer in jullie winkels. En ik vertel dit aan al mijn kennissen. En ik ga hiermee naar radar.

Peter

Dat is niet aan mij

Media Markt
    Geachte meneer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen en uw klacht inhoudelijk besproken. Aan de hand van dit gesprek zullen wij dit verder in behandeling nemen.

Via deze weg willen wij nogmaals onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?