Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Belachelijke service en wachttijden
Details
Klacht
Bij de tablets gevraagd welke we moesten hebben. Van 109,- euro door een medewerker is de tablet gegeven bij de kassa was het bedrag 215,- euro voor de tablet. We moesten wel betalen en konden dan terug de winkel in. Dit gedaan. Na eindelijk een medewerker te hebben gevonden bleek dit een derde generatie te zijn en niet de tweede (2de generatie hadden jullie ook niet meer) Deze moest dus geruild worden via de servicebalie na dik een uur te hebben gewacht konden we het artikel weer retourneren en werden we weer teruggestuurd naar de eerste kassa pas na een half uur kregen we ons geld terug. Dit is ronduit slecht.! Dus in totaal 1,5 uur wachttijd. En wij waren niet de enige die zolang stonden te wachten. Toen wij vroegen naar de manager (wij zijn: ik en nog 4 klanten) werd er gezegd dat hij er niet was...Bij het retourneren heb ik aangegeven dat ik het terug wilde op de pin echter kreeg ik het geld contant.... En ook nog een beschuldiging dat ik dat niet gezegd gehad, gelukkig had een klant achter ons dit ook gehoord en kwam hij voor mij op.
Slechte service!
Gewenste oplossing
Snel en vriendelijkBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.