Klacht Media Markt: Beloftes worden niet nagekomen bij levering niet compleet product.

Jasper Van Arnhem

Bosch kruimeldief gekocht. Bij thuiskomst zat er geen oplader in de doos. Kruimeldief staat nu al een maand in de kast zonder dat we deze kunnen gebruiken. 2x teruggeweest (waarvan 1x dezelfde dag nog), 1x gebeld en 1x contact gehad via Facebook. Elke beloofd men de oplader naar ons te versturen, maar alleen maar beloftes welke niet nagekomen worden. Betreft Mediamarkt Hengelo.. zeer spijtig hoe men met de klant omgaat.

Wij willen zsm onze oplader voor de kruimeldief. We hebben deze nu al een maand zonder dat we deze kunnen gebruiken. Geld terug kan niet, alleen als we een andere aankoop doen. Diverse keren de beloftes gedaan dat ze het gaan regelen, maar niemand weet er van. Kortom geen levering en geen feedback. Informeer de klant op zijn minst.

Media Markt

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen , excuses voor het ongemak.
    Wij nemen de case in behandeling en zullen u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?