Klacht Media Markt: Beloftes worden niet nagekomen.

Zul

İk heb in Hengelo bij Mediamarkt een gasfornuis en koelkast gekocht.. ten eerste het is mijn niet gevraagd over aansluitingen, moest ik zelf erachteraan gaan. De medewerker deed net of mijn schuld was. Uiteindelijk heb ik ervoor betaald en snel kreeg ik een bericht dat mijn bestelling volgende dag geleverd zou worden. Diegene die kwam zei Doodleuk dat hij geen verstand van had en dat ik Contact moest opnemen met de Mediamarkt zelf. İk heb gelijk erachteraan gebeld na 20 min kwam ik aan de lijn. İk heb mijn verhaal verteld niet eens een excuses ofzo aangeboden zei de medewerker dat ze mijn geld terug wou opsturen. İk ging hiermee niet akkoord, want ik heb zelf geen verstand van aansluiten, daarvoor heb ik ook voor betaald. Ze hebben gezegd dat met mij Contact zou opgenomen worden. We zijn nu 2 dagen verder nu nog steeds geen berichtje of telefonunda gehad. Ook er is geen gasleiding bij geleverd, maar dit is mij ook niet verteld bij Mediamarkt dat dat niet bij in zit. İk wordt er nu een beetje zat van al dat gedoe. Hopelijk Kunt u wat voor mij kunnen betekenen, want ik ben dit niet gewend van Mediamarkt.

Zo snel mogelijk een monteur wordt opgestuurd met gasleiding en dat ze dat gaan regelen, aangezien ik er ook voor heb betaald.

Ook een klacht indienen over Media Markt?