Klacht Media Markt: Beloofde levering van 1 dag wordt niet nagekomen.

Klachtnummer
# 193865
Gebruiker
Linda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op jullie site wordt er beloofd dat een bestelling de volgende dag ( met uitzondering van zon en feestdagen) wordt bezorgd. Dat is de reden waarom ik een vaatwasser via jullie wilde aankopen. In mijn bevestigingsmail staat het nogmaals. Toch krijg ik een mail van jullie vervoerder Dynalogic dat ik hem maandag pas krijg.

De oplossing

Ik hoop dat jullie ervoor kunnen zorgen dat de bezorging alsnog vandaag gedaan wordt en anders vind ik dat dit niet mag worden vermeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat de levering van uw televisie uitgesteld is. Zoals telefonisch besproken stond de televisie ingepland om door een bezorger geleverd te worden, echter bleek de zending te zwaar voor een bezorger en is deze omgezet. De zending wordt vandaag door twee bezorgers geleverd. De levering vindt naar verwachting plaats tussen 11:45 en 14:45 uur.

    Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen