Klacht Media Markt: Beloofde levering van 1 dag wordt niet nagekomen.

# 193865
Linda

Op jullie site wordt er beloofd dat een bestelling de volgende dag ( met uitzondering van zon en feestdagen) wordt bezorgd. Dat is de reden waarom ik een vaatwasser via jullie wilde aankopen. In mijn bevestigingsmail staat het nogmaals. Toch krijg ik een mail van jullie vervoerder Dynalogic dat ik hem maandag pas krijg.

Ik hoop dat jullie ervoor kunnen zorgen dat de bezorging alsnog vandaag gedaan wordt en anders vind ik dat dit niet mag worden vermeld.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de levering van uw televisie uitgesteld is. Zoals telefonisch besproken stond de televisie ingepland om door een bezorger geleverd te worden, echter bleek de zending te zwaar voor een bezorger en is deze omgezet. De zending wordt vandaag door twee bezorgers geleverd. De levering vindt naar verwachting plaats tussen 11:45 en 14:45 uur.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?