Opgelost door Media Markt: beloofde levering vind niet plaats en medewerker anil was erg grof.

bas

op 29 september hadden wij een wasmachine van Samsung en een droger van bosch gekocht in filiaal Eindhoven op ekkersrijt. ze zeiden dat het niet op 3 oktober geleverd kon worden en dan werd het 4 oktober. toen zeiden wij dan doe maar 11 oktober. dan zou je zeggen dat kan niet misgaan. de medewerker in de winkel beloofdde dat dat geen enkel probleem was en 11 oktober zou die zeker geleverd worden. wij tot en met 10 oktober niks gehoord en in de avond gebeld en we werden doorverwezen naar afdeling witgoed laat. het was een direct nummer met 663 op het einde. we kregen een medewerker anil aan de lijn. hij was super wazig liet ons niet uitpraten en was grof. hij had het over allerlei voordelen en gezeur. feit is dat wij nu niet weten wanneer onze wasmachine en droger komen. erg spijtig omdat wij beiden geen vrije dagen meer hebben en juist een vrije dag hiervoor hadden ingepland.

wanneer krijgen we de wasmachine en droger en de levering moet plaatsvinden buiten kantoortijden. en een schriftelijk of via mail excuus voor de grove medewerker en het niet nakomen van de gemaakte afspraken.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de afspraak van de levering niet is nagekomen. Zoals telefonisch besproken hebben wij direct contact gezocht met Media Markt Eindhoven Ekkersrijt en hen verzocht uit te zoeken waarom de producten niet worden geleverd vandaag.

Daarnaast wordt er besproken met de medewerker welke u aan de telefoon heeft gehad wat precies de reden is dat het gesprek zo vervelend is verlopen.

Verder hebben wij Media Markt Eindhoven Ekkersrijt verzocht een passende oplossing aan te dragen. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen informeren wij u hierover.

Bedankt voor uw geduld.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    bas
    bedankt voor het snelle reageren. nu wordt de wasmachine morgen geleverd en de droger is nog steeds onduidelijk maar daar worden we over gebeld. en jullie moeten die medewerker echt eens een les geven in mensen laten uit praten. ontzettend irritant als je niet eens 1 zin kan afmaken. nu hopen we maar dat die droger deze zaterdag komt.
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het prettig vernemen dat er inmiddels contact is geweest. Wij gaan er vanuit dat er snel duidelijkheid komt over de droger en zullen Media Markt Ekkersrijt ook vragen u op de hoogte te houden.

Betreffende de medewerker, deze wordt uiteraard aangesproken op het gesprek dat hij heeft gevoerd met u. Zoals eerder aangegeven is het absoluut niet de bedoeling dat u dit gevoel overhoud na contact met een van onze vestigingen.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    bas
    vond het lastig om te oordelen omdat de algemene klantenservice erg accuut en goed heefr geholpen maar de vestiging zelf wederom wat te wensen over liet. ik ga ervan uit dat deze beoordeling over de algemene klantenservice gaat en daarom een +1. mocht ik geen duidelijkheid krijgen zal ik hier op terug komen.

bas

Ook een klacht indienen over Media Markt?