Opgelost door Media Markt: beloofde levering vind niet plaats en medewerker anil was erg grof.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 189579
Gebruiker
bas
Datum
4 reacties

Details

De klacht

op 29 september hadden wij een wasmachine van Samsung en een droger van bosch gekocht in filiaal Eindhoven op ekkersrijt. ze zeiden dat het niet op 3 oktober geleverd kon worden en dan werd het 4 oktober. toen zeiden wij dan doe maar 11 oktober. dan zou je zeggen dat kan niet misgaan. de medewerker in de winkel beloofdde dat dat geen enkel probleem was en 11 oktober zou die zeker geleverd worden. wij tot en met 10 oktober niks gehoord en in de avond gebeld en we werden doorverwezen naar afdeling witgoed laat. het was een direct nummer met 663 op het einde. we kregen een medewerker anil aan de lijn. hij was super wazig liet ons niet uitpraten en was grof. hij had het over allerlei voordelen en gezeur. feit is dat wij nu niet weten wanneer onze wasmachine en droger komen. erg spijtig omdat wij beiden geen vrije dagen meer hebben en juist een vrije dag hiervoor hadden ingepland.

De oplossing

wanneer krijgen we de wasmachine en droger en de levering moet plaatsvinden buiten kantoortijden. en een schriftelijk of via mail excuus voor de grove medewerker en het niet nakomen van de gemaakte afspraken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat de afspraak van de levering niet is nagekomen. Zoals telefonisch besproken hebben wij direct contact gezocht met Media Markt Eindhoven Ekkersrijt en hen verzocht uit te zoeken waarom de producten niet worden geleverd vandaag.

    Daarnaast wordt er besproken met de medewerker welke u aan de telefoon heeft gehad wat precies de reden is dat het gesprek zo vervelend is verlopen.

    Verder hebben wij Media Markt Eindhoven Ekkersrijt verzocht een passende oplossing aan te dragen. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen informeren wij u hierover.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    bas
    Datum
    bedankt voor het snelle reageren. nu wordt de wasmachine morgen geleverd en de droger is nog steeds onduidelijk maar daar worden we over gebeld. en jullie moeten die medewerker echt eens een les geven in mensen laten uit praten. ontzettend irritant als je niet eens 1 zin kan afmaken. nu hopen we maar dat die droger deze zaterdag komt.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het prettig vernemen dat er inmiddels contact is geweest. Wij gaan er vanuit dat er snel duidelijkheid komt over de droger en zullen Media Markt Ekkersrijt ook vragen u op de hoogte te houden.

    Betreffende de medewerker, deze wordt uiteraard aangesproken op het gesprek dat hij heeft gevoerd met u. Zoals eerder aangegeven is het absoluut niet de bedoeling dat u dit gevoel overhoud na contact met een van onze vestigingen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    bas
    Datum
    vond het lastig om te oordelen omdat de algemene klantenservice erg accuut en goed heefr geholpen maar de vestiging zelf wederom wat te wensen over liet. ik ga ervan uit dat deze beoordeling over de algemene klantenservice gaat en daarom een +1. mocht ik geen duidelijkheid krijgen zal ik hier op terug komen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen