Opgelost door Media Markt: Beloofde levertijd overschreden door systeemfout

Sanskrit

Wij hebben op vrijdag 18 december 2015 een wasmachine besteld via de webshop waarbij staat voor 22:00 uur besteld, morgen in huis. Wij maandag dus vol goede moed te wachten op onze nieuwe wasmachine. Tegen 17:00 uur maar eens gebeld waar de bezorger blijft. Door de grote drukte gaat het niet lukken deze vandaag nog te leveren meneer maar morgen komt de machine hoor.

Dinsdagochtend, bel direct om te vragen of ze een tijdindicatie kunnen geven. Nee meneer u ontvangt vandaag geen machine want ons systeem heeft een fout gemaakt. Er was er nog één op voorraad toen u bestelde maar uw bestelling is verkeerd gegaan en een andere klant heeft op zaterdag ook dezemachine besteld en gaat deze vandaag ontvangen????
Ik koop een brood en de klant na mij krijgt hem mee???

Nou dan ontvang ik graag een gelijkwaardig alternatief geef ik aan en de medewerker zegt dat ze 24 uur nodig hebben er één uit te zoeken dan terwijl ik dat in 10 minuten op de website zelf kan.

Dat er per direct de wasmachine wordt geleverd (wordt voldaan aan de leveringsbelofte) zoals is beloofd en dat medewerkers zijn aangenomen om na te denken en niet "het systeem" de schuld te geven. Toen ik belde en de medewerker de fout zag had hij per direct de bestellingen goed kunnen zetten zodat de klant die het eerste had besteld gewoon netjes had geleverd gekregen.

Er zou mij een alternatief worden aangeboden maar zit nog op dat aanbod te wachten terwijl ik zelf in 10 minuten op de website een gelijkwaardige machine vindt tegen bijna zelfde prijs en nog zelfde merk ook.

Media Markt
    Geachte heer Romijn,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zoals telefonisch besproken wil ik graag mijn excuses aanbieden voor de vertraging. Ik heb een alternatief voor u opgezocht en deze aan u aangeboden. U bent akkoord gegaan met de WHIRLPOOL WHI 7VU40 met artikelnummer 1412362. Ik zal dit in het systeem verwerken en deze zal naar verwachting maandag bij u geleverd worden. Mocht dit niet het geval zijn of mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    Sanskrit
    Eindelijk een goede en nette oplossing maar jammer dat men zijn klacht daarvoor wel eerst publiekelijk moet maken. De servicedesk had natuurlijk ook zelf direct een alternatief kunnen aanbieden. Had dat alternatief ondertussen gewoon hier kunnen staan om aan de slag te gaan. Wij hebben wat was weg te werken na de feestdagen.

Sanskrit

Ook een klacht indienen over Media Markt?