Klacht Media Markt: Beloofde Mediamarkt Cadeaukaart uit folderaanbieding wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 184145
Gebruiker
Risa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb de folderaanbieding LGK10 + Ben abonnement + cadeaukaart besteld in de MediaMarkt webshop. In filiaal niet op voorraad, levertijd meer dan 2 weken. In de webshop op voorraad. 1 maand later is sim + telefoon geleverd, maar geen 20 euro cadeaukaart. Online Telecom Services zegt dat de aanbieding helaas niet geldt voor de webshop (onzin en staat nergens) Mediamarkt op Facebook zegt dat de aanbieding zowel voor winkel als webshop geldt dus dat dat het probleem niet is. Online Telecom services, Mediamarkt klantenservice en Mediamarkt Facebook reageren geen van allen op al mijn mails. De folder met bewijs heb ik hier liggen. Ik voel me opgelicht en in de maling genomen! Mijn gelijk wordt gewoon toegegeven, ik sta in mijn recht, maar dit netjes oplossen is onmogelijk voor Mediamarkt. Er wordt niet meer gereageerd en de cadeaukaart wordt niet opgestuurd. Ik wil gewoon ontvangen wat ik besteld heb en waar ik recht op heb!


De oplossing

Ik wil ontvangen wat ik besteld heb en waar ik recht op heb: de Mediamarkt Cadeaukaart twv 20 euro die bij de rest van mijn bestelde artikel hoort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u lang op de cadeaukaart heeft moeten wachten. Na telefonisch contact is gebleken dat u vanmorgen een cadeaukaart heeft ontvangen bij een van onze Media Markt vestigingen. Wij zijn blij te vernemen dat het probleem daar is opgelost. Wel zullen wij onderzoeken hoe het mogelijk is dat u zo lang heeft moeten wachten.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen