Klacht Media Markt: Beschadigde Samsung UE43J5500

LaurenD

Op woensdagavond 27 januari, hebben wij een Samsung UE43J5500 besteld. Deze televisie is bezorgd op zondag 31 januari, helaas kwamen wij er bij het uitpakken al achter dat er een flinke barst in het beeldscherm zat. Hierover hebben wij direct contact opgenomen, nadat wij 35 minuten in de wachtrij hebben gestaan kregen wij een medewerker te spreken. De televisie zou niet meer leverbaar zijn en het was ook onduidelijk wanneer deze weer leverbaar zou zijn. De kapotte televisie zou zo snel mogelijk opgehaald worden, maar er werd geen oplossing gegeven voor het probleem vanuit jullie en daarbij is het onduidelijk of en wanneer de nieuwe televisie geleverd wordt (1 week, 1 jaar, 10 jaar, et cetera???). De “service” was dus ver te zoeken. Onze kapotte televisie is op dinsdag 2 februari bij ons opgehaald. De beloofde ontvangstbevestiging hebben wij tot op heden nog steeds niet ontvangen, terwijl het ondertussen al zondag 7 februari is.

Geconcludeerd kan worden gezegd dat wij 1,5 week geleden bij jullie een televisie hebben besteld welke exact een week geleden kapot bij ons is geleverd. Wij zitten nu dus al een week zonder tv (een leentelevisie voor een bepaalde periode konden jullie ook niet aanbieden) en zonder een gewenste oplossing, terwijl we wel ons geld al 1,5 week kwijt zijn. Het is onduidelijk of we nog een maand, een jaar of 10 jaar moeten wachten op een nieuwe televisie, terwijl deze televisie wel leverbaar is bij jullie Belgische collega’s en jullie concurrenten. Wij zouden het toch op zijn minst gepast vinden als jullie met een aanbieding zouden komen voor een televisie van gelijke of hogere kwaliteit voor dezelfde prijs ter compensatie voor de geleden schade of zo snel mogelijk (nog binnen 5 werkdagen) de gewenste televisie bij ons leveren.

Media Markt

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Beste mevrouw Meijer,

Graag ontvang ik van u zo spoedig mogelijk een reactie op mijn klacht via deze website en/of per mail, om onduidelijkheden per telefoon te vermijden. Mochten er vragen zijn over de inhoud van mijn klacht, dan hoor ik het graag.

Beste mevrouw Meijer,

Zojuist hebben wij via jullie website vernomen dat de televisie ondertussen weer leverbaar is. Graag vernemen wij zo snel mogelijk van u wanneer wij deze, inclusief een compensatie in geld, kunnen verwachten. Dit aangezien wij al 3 dagen vrij hebben moeten nemen om de televisie in ontvangst te nemen en retour te doen. Daarnaast zitten wij al geruime tijd zonder televisie en betalen wij wel voor de abonnementskosten voor de televisie.

Hartelijk dank voor uw reactie.

De betreffende televisie is momenteel nog niet voorradig en wordt morgen bij ons in het magazijn verwacht. Zodra deze bij ons binnen is kan ik direct een nieuwe zending aanmaken. Daarnaar kan ik u dan een coulance in de vorm van een cadeaukaart aanbieden voor het ongemak.

Beste mevrouw Meijer,

Ik verneem graag een reactie van u op het moment dat de televisie weer op voorraad is en de nieuwe zending is aangemaakt. Daarnaast zouden wij deze coulance graag in de vorm van geld ontvangen in plaats van een cadeaukaart. Op het moment dat de televisie en het coulancebedrag bij ons binnen zijn gekomen zal ik deze klacht afsluiten.

Alvast vriendelijk bedankt.

Alvast vriendelijk bedankt.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Zoals eerder aangegeven is de coulance in de vorm van geld helaas niet mogelijk. Voor het ongemak kan ik u een cadeaukaart aanbieden. Zodra de televisie op voorraad is zult u daarover geïnformeerd worden.

Beste mevrouw Meijer,

Nogmaals willen wij u vriendelijk vragen om het coulancebedrag in geld te voldoen . Wij zijn namelijk niet van plan om dit geld in uw winkel uit te geven, aangezien jullie fout ons al meer dan genoeg heeft gekost. Ook zijn wij erg benieuwd welk bedrag u in gedachten heeft.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik kan een cadeaukaart voor u aanmaken van 40 euro. Meer dan dit kan ik helaas niet voor u betekenen.

Beste mevrouw Meijer,

Helaas staat dit lang niet in verhouding met de door ons gemaakte kosten. Wij zijn daarnaast erg benieuwd of de televisie onderhand al weer bij jullie op voorraad is en of wij deze nog deze week thuis kunnen verwachten.

Beste mevrouw Meijer,

Wij zijn erg benieuwd wanneer wij onze televisie zullen ontvangen, aangezien deze volgens jullie website vanaf gisteren al leverbaar is.

Hartelijk dank voor uw reactie.

De nieuwe zending is inmiddels aangemaakt. De televisie kunt u morgen verwachten.

Ook de cadeaukaart is aangemaakt. Deze zal per post aan u toegezonden worden. De verwachting is dat u deze binnen 2 weken ontvangt.

Beste mevrouw Meijer,

Helaas zijn jullie de belofte met betrekking tot de cadeaubon tot op heden nog steeds niet nagekomen. Wij vinden het erg teleurstellend dat wij hier voor de zoveelste keer weer achteraan moeten.

Hartelijk dank voor uw reactie.

De cadeaukaart is aangemaakt. Daarom wil ik u verzoeken nog enkele dagen geduld te hebben. Mocht u deze binnen een week nog niet hebben ontvangen verneem ik graag van u.

LaurenD
    Inmiddels is deze klacht opgelost. De nieuwe televisie en cadeaubon ter waarde van €40,- zijn inmiddels door ons ontvangen. Echter is de afhandeling van de klant dusdanig slecht dat wij deze afhandeling niet positief kunnen beoordelen. Het blijft schandalig dat elk initiatief om de klacht op te lossen vanuit de klant moet komen en niet vanuit de veroorzaker van de klacht, Mediamarkt, komt. Voor ons nooit meer Mediamarkt.

LaurenD

Ook een klacht indienen over Media Markt?