Klacht Media Markt: Beschadigde was machine

# 91950
Jannie

Op 22 dec, kreeg ik mijn wasmachine thuis die beschadigd was,en de organisatie die hem bracht nam hem ook niet mee terug,die hebben ook gelijk naar de mediamarkt gebeld dat hij beschadigd was.
Mediamarkt zei dat ik 3 foto's moest maken en opsturen via de e-mail,dat heb ik dezelfde dag gelijk gedaan.
En een week later heb ik maar eens gebeld,bleek dat de foto,s niet zijn bin nengekomen,dus weer de foto,s gestuurd,en weer een week gewacht en gebeld ,was in behandeling,krijg ik net weer een e-mail dat de foto's niet waren binnengekomen weer.
En dat ik weer die foto,s op moest sturen,dit geintje duurd nu bijna al 3 weken,en in die 3 weken mag ik ook wasmachine niet gebruiken,heb bewijs dat ik 2 keer de foto,s hebt opgestuurd en 1 keer een mail gestuurd hebt waarom ik niets hoor.

Ik wil graag een compesatie,maar ligt aan het bedrag wat ze bieden.

Media Markt
    Geachte mevrouw van Drie,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat de mails met schadefoto's niet aankomen. Zoals telefonisch besproken heeft u de foto's opnieuw verstuurd. Deze zijn beoordeeld en ben ik samen met u een coulance overeengekomen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?