Klacht Media Markt: Beschadiging telefoon door reparatie

Klachtnummer
# 98204
Gebruiker
Lindsay
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 11-09-14 heb ik een samsung s5 mini gekocht bij MM Breda. Naar een aantal maanden begint er een probleem met het scherm. Op 29-01-15 heb ik de telefoon naar MM breda gebracht ter reparatie. Op 09-02-15 kon ik de telefoon ophalen. Tot mijn ongenoegen en verbazinging blijkt mij telefoon gewist te zijn terwijl ik heb aangegeven dat dit niet mocht. Niet alleen is alles gewist mijn telefoon is ook beschadigd geraakt. Ben ik de telefoon gelijk weer kwijt voor reparatie. Gevraagd of er dan met spoed kan worden behandeld. Aangegeven dat ik mijn telefoon voor 14-02-15 terug wilde hebben. Gesproken telefonisch met Jolanda Weeterings en die zei dat mijn telefook gerepareerd ging worden en dat ik de telefoon dan in week 8 op dinsdag of donderdag terug zou hebben. Vandaag is het donderdag, gebeld met MM gesproken met Ilse Meesters en die zei dat het nog minimaal 1 week ging duren. Er was sprake van miscommunicatie.

De oplossing

Koop ontbinden, nieuwe telefoon, vandaag mijn telefoon terug(sturen ze maar een koerier om hem op te halen.). Ben al voor niks op en neer gereden naar de MM.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Lindsay
    Datum
    En graag wel vandaag antwoord. Jullie willen ook gelijk geld hebben
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw van der Wal,Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.Het is erg vervelend te vernemen dat u uw telefoon met een beschadiging retour heeft ontvangen.Zojuist heb ik telefonisch contact met u gezocht om uw klacht samen te bespreken, helaas werd er beantwoord met uw voicemail en heb ik een bericht ingesproken.Inmiddels heb ik contact opgenomen met Media Markt Breda en heb ik uw klacht bij hen voorgelegd. Media Markt Breda neemt uw klacht in behandeling en zal op korte termijn contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Lindsay
    Datum
    Beste Mevrouw,
    Gisteren ben ik nog bij MM breda geweest. Het duurt minimaal nog een week voordat mijn telefoon terug is en ze gooien de situatie op miscommunicatie. Pas nadat ik uit mijn dak ben gedaan en de beveiliging erbij werd gehaald kwam er met pijn en moeite toch een beetje schot in de zaak. En mocht ik een leentoestel meenemen tegen € 80,00 borg. Maar verder wordt er niet gezocht naar een oplossing.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw van der Wal, Bedankt voor uw reactie.Media Markt Breda heeft aangegeven dat de telefoon gister door u is afgehaald.Wij wensen u weer veel, zorgeloos, plezier met uw telefoon.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen