Klacht Media Markt: Besteld artikel betaald en niet ontvangen

Klachtnummer
# 384087
Gebruiker
Kite
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige week maandag een Lenovo Tab E10 besteld. Vanwege de drukte zou de levertijd 2 à 3 dagen zijn. Tot op heden niets ontvangen. De klantenservice, 2x telefonisch, 3x maal via chat en 1x via de mail, bevestigde mij dat ik het vrijdag of zaterdag j.l. zou ontvangen. Toen werd het zondag of maandag. Maar geen track en trace ontvangen. Het werd doorgezet naar de betreffende afd. en ik kreeg netjes een bevestigingsmail daarover. De betreffende afdeling zou mij er een bericht over sturen. Niets gekregen. Gemaild, weer gebeld.Daarna lag het nog in het magazijn.
Geen reactie van de desbetreffende afdeling, " nee mevrouw u moet ook 48 uur wachten. Nu nog geen reactie.
Waar blijft mijn betaalde tablet.

De oplossing

Ik wil dat het MediaMarkt mij zeer snel mijn tablet levert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties