Opgelost door Media Markt: Besteld artikel niet voorradig, wel betaald!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130354
Gebruiker
A.M.
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op donderdag een laptop besteld en betaald. Vervolgens drie werkdagen tevergeefs gewacht op levering. Toen moest ik zelf informeren om te vernemen dat de bestelde laptop niet meer voorradig was. Ik mocht een alternatief uitzoeken waarna het hele verhaal zich tot 3x toe herhaalde! Inmiddels hadden zij al 2 weken lang mijn betaalde € 500,- in hun bezit. Toen ook onze derde keuze " niet voorradig" bleek heb ik mijn geld terug gevraagd. Dat mag vervolgens nog eens twee weken duren voor het weer op mijn rekening staat! Wat ik vooral kwalijk vind is dat ik telkens zelf moest informeren naar de stand van zaken alvorens te vernemen dat mijn bestelling " niet voorradig" was.

Gewenste oplossing

Levering vergelijkbaar alternatief en tijdig geïnformeerd worden over leveringsproblemen door Media Markt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Massuger,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij hebben u getracht telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u het ordernummer van de bestelling. Ook horen wij graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    A.M.
    Datum
    Binnen 1 dag kontakt met MediaMarkt en in goed overleg met een prima alternatief afgehandeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen