Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Besteld artikel niet voorradig, wel betaald!
Details
Klacht
Op donderdag een laptop besteld en betaald. Vervolgens drie werkdagen tevergeefs gewacht op levering. Toen moest ik zelf informeren om te vernemen dat de bestelde laptop niet meer voorradig was. Ik mocht een alternatief uitzoeken waarna het hele verhaal zich tot 3x toe herhaalde! Inmiddels hadden zij al 2 weken lang mijn betaalde € 500,- in hun bezit. Toen ook onze derde keuze " niet voorradig" bleek heb ik mijn geld terug gevraagd. Dat mag vervolgens nog eens twee weken duren voor het weer op mijn rekening staat! Wat ik vooral kwalijk vind is dat ik telkens zelf moest informeren naar de stand van zaken alvorens te vernemen dat mijn bestelling " niet voorradig" was.Gewenste oplossing
Levering vergelijkbaar alternatief en tijdig geïnformeerd worden over leveringsproblemen door Media Markt.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.