Opgelost door Media Markt: Besteld en betaald product niet leverbaar...

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116751
Gebruiker
breuk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

25/6: PC besteld (voor 2100 besteld, morgen in huis, echter na 2100 besteld)
30/6: 20 min in wacht bij 0800-0399, gevraagd waar pc blijft, Melding: Morgen wordt hij geleverd.
2/7: 20 min in wacht bij 0800-0399, gevraagd waar pc blijft. Melding: PC is niet op voorraad, we gaan kijken of leverancier hem nog levert, dit hoort u volgende week.....
Ik wacht al 6 dagen langer dan belooft.....en nu moet ik nog langer wachten....

Waarom neemt Mediamarkt geen contact met mij op om te vertellen dat er iets mis is gegaan?
Waarom moet ik dan een telefoonnummer achterlaten bij bestelling als ik toch niet wordt gebeld?
Waarom wordt verteld dat PC er morgen is als de PC er helemaal niet is...
Waarom staat nog steeds op website dat PC op voorraad is?
Waarom niet een oplossing nu aanbieden en mij nog langer laten wachten....

De oplossing

Ik wil niet langer wachten en nu een oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Breukelaar,

    Zoals telefonisch besproken willen wij u graag een alternatief artikel bieden, namelijk artikelnummer: 1376045.
    Dit artikel bevat 1TB minder opslagruimte, echter willen wij ter compensatie zonder meerprijs er een externe harde schijf van 1TB aan toevoegen. De externe harde schijf heeft als artikelnummer: 1382815.
    Graag vernemen we middels een antwoord op dit bericht of u akkoord gaat met ons aanbod.
    Met vriendelijke groet,
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online
  2. Auteur
    breuk
    Datum
    Ik heb een vervangend product gekregen en dus heb ik wat ik wilde. Met de afhandeling van deze klacht ben ik tevreden. Echter de irritatie over de afhandeling van de eerdere telefoontjes naar mediamarkt webshop blijft aanwezig....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
breuk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen