Opgelost door Media Markt: Besteld online bij Mediamarkt:1 mobiele telefoon Samsung J1 met abonnement bij Ben.

content Opgelost
Cadeau

Gekregen door een storing bij Mediamarkt: 1 telefoon, 1 simkaart en 3 nummers. Toen ik daar achter kwam waren er al 2 nummers geactiveerd. Na veel bellen naar Mediamarkt en Ben en opsturen van de contracten als bewijs is het probleem nog steeds niet opgelost. Alles is bij beide bekent maar er wordt niets aan gedaan, alleen beloftes. Ook bezoek aan winkel heeft niet geholpen. Tevens zit het verkeerde abonnement bij mijn telefoon.
Het annuleren van het 2de geactiveerde nummer lukt ons ook niet.
Wel worden er van beide nummers geld van mijn bankrekening geschreven, terwijl ik maar 1 telefoon met abonnement heb. Ook het sturen van email helpt niet.

Het annuleren van telefoonnr: 0624563997.
Het juiste abonnement bij mijn telefoon.
Het teveel betaalde geld teruggestort.

Geachte meneer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen en uw klacht inhoudelijk besproken.

Uw klacht is doorgezet naar onze afdeling telefonie & abonnementen, zodra wij van hen een terugkoppeling hebben ontvangen zullen wij opnieuw contact met u opnemen.

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben inmiddels begrepen van onze afdeling telefonie & abonnementen dat zij uw klacht hebben neergelegd bij de telecomprovider.

Zodra wij van hen een reactie ontvangen nemen wij contact met u op.

Geachte Mw.N.Meijer,

Hartelijk dank voor uw informatie betreffende mijn klacht.
    Ik wacht de verdere afhandeling af.
    P.n.a.a.m. van Steen

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben vandaag opnieuw contact opgenomen met onze afdeling telefonie & abonnementen om na te gaan wat de status is met betrekking tot uw abonnement.

Helaas hebben zij tot op heden geen reactie ontvangen van de telecomprovider.
    Zij hebben aangegeven nogmaals contact op te nemen en dit de komende werkdagen te blijven doen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

Zodra wij van hen een reactie ontvangen nemen wij contact met u op.

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen en de terugkoppeling van de telecomprovider met u besproken.

Wij verzoeken u vriendelijk de gevraagde gegevens per mail aan mij toe te sturen, zodat wij dit opnieuw met de provider op kunnen nemen.

Cadeau
    Op 8 september telefonisch contact gehad.
    De extra gevraagde informatie voor provider gemaild.
    Wachten nu nog steeds op de afhandeling van onze klacht.

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben de extra informatie die wij van u ontvangen hebben doorgestuurd aan de telecomprovider.

Inmiddels zou het termijn bedrag van uw abonnement naar beneden bijgesteld moeten zijn, u kunt dit terugvinden op uw volgende factuur. Op dit moment probeer ik er zorg voor te dragen dat u zo snel mogelijk uw teveel betaalde abonnementskosten retour ontvangt.

Het bovenstaande heb ik tevens per mail aan u bevestigd.

Cadeau
    14 september op mailbericht gereageerd.
    Verzoek om annulering van niet besteld geactiveerd telefoonnummer en terugstorting van abonnementsgeld ontbrak in de voortgang .

Dit verzoek is doorgezet naar de telecomprovider.

Bedankt voor uw reactie.

Zoals u in u reactie aangeeft is uw verzoek opnieuw doorgezet aan de telecomprovider.

Helaas hebben zij in een reactie aangegeven opnieuw extra informatie nodig te hebben om deze zaak verder te kunnen behandelen.
    Ik heb per mail aangegeven om welke gegevens dit graag.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Cadeau
    Vanavond het gevraagde bewijs verzonden van het bedrag wat Ben maandelijks onterecht van mijn rekening schrijft.

P.van Steen

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben de ontvangen gegevens doorgegeven aan uw telecom provider en zijn in afwachting van hun reactie.

Cadeau
    Gisteren toch weer geld van mijn rekening gehaald voor het telefoonnummer met abonnement wat ik niet bezit.

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb bij de telecomprovider aangegeven dat er nog steeds onterecht geld van uw rekening word afgeschreven.

Zij hebben aangegeven druk bezig te zijn dit uit te zoeken en te herstellen en komen hier zo snel mogelijk bij mij op terug.

Ik wacht hun reactie even af en neem daarna direct contact met u op.

Terugkomend op uw klacht.

Ik heb u per mail een bericht gestuurd met de reactie van de telecomprovider.

Graag verneem ik per mail uw reactie hierop.

Alvast bedankt.

Geachte meneer en mevrouw,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek van zojuist stuur ik u dit bericht.

Graag ontvangen wij de besproken gegevens per mail. Zodra wij deze gegevens ontvangen hebben zullen wij deze bespreken met de provider en komen wij hier zo snel mogelijk bij u op terug.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Cadeau
    Nogmaals bankbewijzen aangeleverd als bewijs van teveel betaalde abonnementskosten.
    En een gehele berekening van de teveel en verkeerde afschrijvingen.
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben de door u aangeleverd stukken reeds doorgezet aan de provider en zijn in afwachting van hun reactie.
    Indien wij hier morgenmiddag geen reactie op hebben ontvangen zullen wij hierover telefonisch contact met hen opnemen en u later op de dag informeren.

Cadeau
    We zijn inmiddels 2 weken verder en ik heb niets meer vernomen.
    Wel weer een afschrijving van het telefoonnummer wat ik niet heb???
    P. van Steen

Bedankt voor uw reactie.

Tijdens ons telefoongesprek van zojuist hebben wij de terugkoppeling van de provider besproken.
    Aan de hand van de door u gegeven feedback zullen wij opnieuw contact met hen opnemen.

Zoals telefonisch besproken neem ik hier morgen opnieuw contact met u over op.

Cadeau
    Voor de tweede keer belofte om volgende dag te bellen niet nagekomen.
    Bedrag nog niet teruggestort gekregen.
    P. van Steen

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben diverse malen getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.
    Wij hebben een terugkoppeling ontvangen van The Phone House en willen graag de afhandeling van uw klacht met u bespreken.

Wij hebben de geboden oplossing per mail aan u verzonden en hopen dat wij uw klacht hiermee naar tevredenheid hebben opgelost.

Wij vernemen graag van u.

Mw. N.Meijer
    Cadeau
    Geen gemiste oproepen op mijn telefoon???
    Wacht nog op terugstorting van de tegoeden dat is nu nog niet gebeurd.
    Daarna is voor mij de zaak pas afgehandeld.
    Ik wacht af.

Bedankt voor uw reactie.

Wij begrijpen dat u deze terugbetaling af wilt wachten. Graag ontvangen wij bericht van u zodra u deze betaling heeft ontvangen.

Wij hebben navraag gedaan bij The Phone House wanneer de betaling is/wordt overgemaakt.

Betaling gedeeltelijk gedaan.
    Wacht nog op toegezegde vergoeding en terugstorting laatste afrekening van verkeerde tel nr

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben vanuit The Phone House vernomen dat de toegezegde vergoeding en de terugstorting van de laatste afrekening in de loop van deze week of uiterlijk begin volgende week op uw rekening bijgeschreven zou moeten zijn.

Graag vernemen wij van u zodra u deze betalingen ontvangen heeft. Tevens vernemen wij het graag indien u deze betalingen aanstaande woensdag niet ontvangen heeft, zodat wij opnieuw contact met hen op kunnen nemen.

Met vriendelijk groet,
    Cadeau
    De toegezegde tegemoetkoming heb ik ontvangen.
    De terugstorting van de laatste afrekening niet.

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat u nog geen volledige vergoeding heeft ontvangen. Ik heb hierover direct contact opgenomen met The Phone House.
    Op dit moment wacht ik op een terugkoppeling van The Phone House en kom hier zo snel mogelijk bij u op terug.

Cadeau
Uiteindelijke oplossing Geachte N. Meijers, De laatste afschrijving is teruggestort. Dank voor de afhandeling van mijn klacht. Met vriendelijke groet, P. van Steen