Klacht Media Markt: Bestelde en betaalde wasmachine niet geleverd op dag van levering.

Y.N. Hulsman

Klacht mediamarkt
9 november heb ik een wasmachine Miele besteld a 679,00 miele 330 wps speedcare 1400
Deze stond op pepper.com met een cashback van 100,00 dus wasmachine
Eenmaal besteld bleek mediamarkt een andere wasmachine voor dezelfde prijs te hebben besteld en deze heb ik dus ook afgerekend 679,00 Miele WDD 030 WCS daar ging het al fout want op deze machine krijg ik geen 100,00 cashback
Datum ingepland vrij genomen en mijn pakket gaan volgen op dynalogic
Verstuurd naar depot en ingeladen toen kreeg ik een bericht sorry zending mislukt wegens beschadiging. Toen heb ik de hele dag gebeld wat er stuk was? en wat de passende oplossing kan zijn? Daar werd telefonische een paar optie gedaan. Gezien mijn wasmachine opeens was uitverkocht.
-Geld terug
- Geld terug en wanneer wasmachine leverbaar is kon ik het voor hetzelfde bedrag kopen. Moest wel contact opnemen met “betreffende afdeling”. Wasmachine staat gewoon weer online zijn er 6 van op voorraad
Maar´ betreffende afdeling” zou contact opnemen. “Betreffende afdeling” NA 5 DAGEN heeft alleen maar gemaild dat ik een refund krijg geld terug en daar denken ze dat de kous mee af is.
Daar ga ik niet mee akkoord de Mediamarkt na al deze fouten de wasmachine gaat leveren die ik in 1e instantie wou kopen de Miele wdd 330 speedcare zo spoedig mogelijk zodat ik nog gebruik kan maken van de cashback die tot 25 november loopt.

Wil de wasmachine van de actie de WDD 330 speedcare

Ook een klacht indienen over Media Markt?