Opgelost door Media Markt: Bestelde order verdwenen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 263437
Gebruiker
DvdA
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 30-05-2017 een bestelling gedaan voor een game monitor in de outlet van Media Markt. Echter was ik op zoek naar cadeaubonnen inwisselen. Nou blijkt dat dit niet geldig is bij de outlet. Dit is dan ook niet mijn probleem. Mijn probleem is dat tijdens het zoeken hiernaar mijn winkelwagentje geleegd is en ik het product in de outlet niet meer terug kon vinden. Hierop heb ik netjes twee mails geschreven naar jullie support. Hierin word tegen mij gezegd dat ik moet wachten tot het product terug aangeboden word in de shop. Dit is niet echt een helder antwoord. Dan kan ik gaan wachten terwijl het product misschien niet meer terug komt. Hierop 2 keer gebeld met jullie. Hierin werd de eerste keer mij toegezegd dat ik binnen 24 uur een mail zou krijgen met een verzoek tot betaling. Echter heb ik deze nooit ontvangen. Vandaag nogmaals teruggebeld om te vragen hoe en wat. Nu kreeg ik te horen dat het product met 48 uur teruggezet word in de outlet. Nu 48 uur later kan ik deze nog steeds niet terug vinden. Ik heb een bestelnummer gekregen: 31934, Product: ASUS ROG SWIF PG348Q, Referentie: 21236795. Echter ben ik na 48 uur geen stap verder.

De oplossing

De gewenste oplossing is het product nogmaals aanbieden voor diezelfde prijs die aangeboden was in de outlet. U kunt via het bestelnummer telefonisch contact met mij opnemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat de monitor niet meer te bestellen was op de outlet. Zoals telefonisch besproken zorgen wij dat deze op de door u gewenste tijd weer online zal staan. U kunt deze dan alsnog op de outlet bestellen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    DvdA
    Datum

    Zoals hierboven aangegeven is het probleem met tevredenheid verholpen.
    Bedankt MM!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DvdA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen