Opgelost door Media Markt: Bestelde produkt wordt niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 251771
Gebruiker
Celke01
Datum
4 reacties

Details

De klacht


Op 21/12 heb ik om 21.00 uur een bestelling de website van de MediaMarkt geplaatst van een PHILIPS Airfryer.

Op site stond mooi vermeld "Voor 22:00 besteld, morgen in huis."

Op 22/12 kreeg ik de volgende melding:

Jouw bestelling wordt verzonden met PostNL pakketservice.

Tot heden nog steeds niets ontvangen. Dus weer gekeken op postnl.

Hierop is te lezen: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL

Op 27/12 een mail gestuurd naar de klantenservice. Met als reactie

op 28/12 We streven ernaar je binnen 24 uur van antwoord te voorzien.

Na 24 uur weer een email gestuurd met als reactie: We streven ernaar je zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.

Op 29/12 gebeld met de MediaMarkt klachtenservice met als
telefonische reactie dat het uitgezocht ging worden en dat men ons op de
hoogte zou houden via email. En dat men niet wist waar de Airfryer zich
nu bevond.

Vandaag 02/01/2017 gebeld met de klachtenservice en werd verteld dat
de MediaMarkt de Airfryer zou hebben
afgeleverd bij de pakketdienst en de pakketdienst vertelde weer dat zij deze
niet ontvangen hadden.

Men, de MediaMarkt kon niets voor mij doen ik moest maar afwachten! Fijne dag nog,
Hierna, tot heden 05-01, geen reactie meer ontvangen van de MediaMarkt

De oplossing

Levering van de betaalde Airfryer z.s.m, of teruggave van het geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling tot op heden nog niet is bezorgd. Om na te gaan wat er precies mis is met uw zending willen wij u verzoeken ons het ordernummer door te geven. Zodra wij uw ordernummer ontvangen kunnen wij voor u nagaan wat er precies mis gaat.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Celke01
    Datum
    Geachte mevrouw Meijer,
    Bedankt voor de snelle reactie.
    Het bestelnummer is 72747706 en het ordernummer volgens de factuur is 42570460.
    Als bijlage het ik de factuur bijgevoegd.

    Met vriendelijke groet
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend dat u geen nieuwe zending heeft ontvangen. Aangezien het overduidelijk is dat de bestelling nooit bij u is aangekomen had dit wel moeten gebeuren. Inmiddels hebben wij een nieuwe zending aangemaakt en wordt deze verwerkt. De verwachting is dat deze zending morgen bij u geleverd wordt.

    Excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Celke01
    Datum
    Op vrijdagochtend werd ik gebeld door Mw.Meijer. De wijze waarop ik ter woord werd gestaan paste helemaal in de wijze zoals ik dit verwacht had. Haar toezegging dat het bestelde artikel de volgende dag zou worden geleverd is ook gebeurd.
    Jammer dat het zo is gelopen maar verder tevreden over de afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Celke01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zie laatste bovenstaande bericht.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen