Klacht Media Markt: Bestelde TV niet geleverd

Klachtnummer
# 154375
Gebruiker
Thomas
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Tijdens de BTW dagen heb ik een TV besteld, maar deze is nog steeds niet geleverd.
Dynalogic heeft aan de deur gestaan buiten de doorgegeven tijd, nadat ik al meer dan een halve dag special thuis was gebleven voor de levering. Vervolgens tweede keer weer een briefje in de bus gevonden terwijl ik gewoon thuis was.
Dynalogic zegt dat mediamarkt de order opnieuw moet activeren, de Klantenservice in de mm winkel zegt dat vragen over webshop bestellingen alleen via het Klantenservice telefoonnummer afgehandeld kunnen worden en deze is vervolgens weer compleet onbereikbaar. Ik heb minimaal 15-20 keer proberen te bellen, ofwel de verbinding wordt meteen verbroken omdat het te druk is ofwel de wachttijd is meer dan 10 minuten en wachten is gewoon uitzichtloos. Ik heb zelfs een keer bijna 40 minuten in de wacht gezeten en moest toen echt ophangen ivm andere verplichtingen.
Tevens een email gestuurd aan de Klantenservice, maar ook nog steeds geen reactie.

Gewenste oplossing

Levering van het bestelde product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Ik vind het vervelend te vernemen dat de bezorging op deze manier is verlopen. Ik heb getracht u telefonisch te bereiken hierover, helaas zonder succes. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Thomas
    Datum
    Beste Mw Meijer,
    Ik heb het telefoontje blijkbaar gemist, maar u zou het nogmaals kunnen proberen. Overigens heb ik uiteindelijk de Klantenservice aan de lijn gehad en ik begreep dat ik de bestelling opnieuw kon plaatsen en de BTW terugkrijg. Dat heb ik inmiddels gedaan (bestelnummer: 71292216). Waar zou ik mijn rek.nr naartoe kunnen sturen voor het terugstorten? Het mag ook eventueel op de creditcard waarmee ik betaald heb. Alvast hartelijk dank.
    Met vriendelijke groet,
    Thomas Franken
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor uw reactie

    Zoals telefonisch besproken heeft u de nieuwe bestelling al geplaatst. Het verschil van het aankoopbedrag heb ik aan u uitbetaald.

    Ik hoop uw klacht hiermee op een positieve manier opgelost te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen