Klacht Media Markt: bestellen en ophalen maar het dan niet op voorraad hebben.

jessemart

DE KLACHT
Online kopen en volgende dag thuis is handig maar wanneer je toch onderweg bent maar geen tijd heeft om naar de winkel te gaan en hopen dat het op voorraad is, bied mediamarkt het aan om het product af te halen als het op voorraad is.
Ik heb net een Tekentablet besteld en betaald, kom ik bij mediamarkt hebben ze hem toch niet op voorraad en moet ik 2 dagen wachten totdat ik hem daar kan ophalen. Dan had ik hem nog beter voor 12 uur kunnen bestellen dan had ik hem morgen.

Zorg dat wat op de website staat ook accuraat is.

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Het is uiteraard niet gewenst dat wij op onze website aangeven een bepaald product op voorraad te hebben en dat deze uiteindelijk niet op voorraad blijkt te zijn in de door u gekozen vestiging. Onze excuses hiervoor.

Graag ontvangen wij uw bestelnummer en de vestiging waar u uw product wenste af te halen, zodat wij contact met deze vestiging op kunnen nemen om na te gaan wat hier mis is gegaan.

In afwachting van uw reactie.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?