Opgelost door Media Markt: Bestelling afhalen bij een mediamarkt vestiging (geen communicatie)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51306
Gebruiker
phoenix_jeroen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Maandag 10 februari heb ik een Mophie IPhone 4(S) Juice Pack plus Zwart voor €49,95 bestelt en gekozen voor ophalen in vestiging, netjes een orderbevestiging gehad maar na een paar dagen geen bevestiging gehad dat mijn bestelling klaar ligt op de geselecteerde vestiging.Ik heb een mail gestuurd (ticket aangemaakt),getwitterd en gebeld. Wel een melding gehad dat er een technische fout is geconstateerd.Maar gewoon totaal geen reactie of communicatie naar aanleiding van gestuurde Tweets en mailtjes,ondertussen vanaf Donderdag helemaal geen reactie meer!Het meest frappante is dat ondertussen de prijs is aangepast naar €89,95.Ik heb vandaag nog afgewacht op een reactie,ook nog Tweets en mailtjes gestuurd.Maar nog steeds geen reactie. Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben!Zeer slechte service van de winkel waar ik vrijwel al mijn electra heb gehaald.Ik voel me niet serieus genomen als klant en mediamarkt reageert slecht op vragen en klachten.Ik ben zeer teleurgesteld in de Mediamarkt.

De oplossing

Ik wil mijn bestelde product direct ophalen, geen geld terug want ik heb het bedrag betaald wat er op de site stond. De technische fout was waarschijnlijk de prijs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer de Vries,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Online.Uw klacht wordt door Media Markt online in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    phoenix_jeroen
    Datum
    Deze klacht was al bekend bij Mediamarkt online, ik weet niet wat de status is van mijn klacht en bestelling. Hoe lang moet dit nog duren, als er nou eens wat transparantie wordt gemeld met wat er fout gegaan is dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Wat ook gewoon onderdeel van de klacht is dat mediamarkt totaal niet of slecht reageerd op vragen en klachten. Ik wil gewoon mijn bestelde product zo snel mogelijk krijgen.Dus ik zou graag willen weten wat er mis is gegaan met mijn bestelling.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer de Vries,Bedankt voor uw reactie.Zojuist heb ik u gebeld om na te vragen of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voice mail heb ingesproken.Van mijn collega's heb ik vernomen dat er inmiddels een nieuwe bestelling is geplaatst en u het prijsverschil terug krijgt.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    phoenix_jeroen
    Datum
    De bestelling is inderdaad geannuleerd, ik heb hem opnieuw bestelt en heb het product in bezit.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
phoenix_jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen