Klacht Media Markt: Bestelling annuleren

عتیق الله قادر

Ik heb bij mediamarkt een telefoon met Vodafone abonnement besteld maar bij aflevering klopte mijn gegevens niet. Ik belde mediamarkt om te vragen dat te corrigeren en weer mijn bestelling bezorgen, maar medewerker zei dat de bestelling eerst annuleren dan weer opnieuw plaatsen en dat duurt paar dagen. Ik heb gekozen om de bestelling helemaal annuleren en niet meer bestellen.
Ik heb ook een email ontvangen dat de bestelling geannuleerd was, maar vandaag kreeg ik een sms van Vodafone dat de rekening klaar staat dus de bestelling niet geleverd en niet geannuleerd, wel betalen.
Ik probeer bij Vodafone op te lossen (20x gebeld, Facebook en email) weten ze niet veel van verwijzen ze naar mediamarkt en als ik bij mediamarkt aan de bel trek gebeurt niks. Bestelling niet gelukt te leveren en nu annuleren lukt niet.
Ik heb niks ondertekend, niets ontvangen en wil niet betalen.

Ik wil dat het snel mogelijk geannuleerd wordt voordat Vodafone een rekening onnodig van mijn rekening afschrijft.
Genoeg is genoeg! Helemaal klaar ermee. Er moet iemand dit oplossen, er moet iemand wat doen? Ik ben helemaal klaar ermee

Media Markt

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij hebben uw klacht direct opgenomen met onze afdeling telefonie. Wij hebben hun verzocht uw order direct te annuleren en u er over te informeren. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij graag van u.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht. Wij hebben vernomen van onze afdeling telefonie dat de factuur al aangemaakt is en daarom ook betaald moet worden. Omdat uw annulering wel geregistreerd is zal het bedrag de maand daarna aan u terugbetaald worden. Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij graag van u.

عتیق الله قادر
    Zolang ik geen bericht van Vodafone krijg dat alles weer volgens plan is, blijft mijn klacht in de macht.
    Ik heb namelijk al tevreden klant geweest bij mediamarkt.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben gevraagd aan Vodafone om u een bevestiging te sturen van hoe het nu verder zal verlopen. Zodra wij hier een bevestiging van hebben ontvangen zullen wij nogmaals navraag bij u doen of u deze ontvangen heeft. Mocht u in de tussentijd verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij graag van u.

Hallo,
    Ik wacht nog steeds op bevestiging van Vodafone en die van mediamarkt. Het ziet eruit alsof helemaal niks is gedaan want na uw bericht van 12/11 op 17/11 heeft Vodafone een bedrag van mijn rekening afgeschreven.
    Ik ben echt helemaal klaar ermee. Hoe moeilijk kan het zijn?
    Er blijkt niks goed bij jullie. Ik kochte veel producten bij mediamarkt in de winkel, maar nu na online bestellen begin ik genoeg te krijgen.
    Ik wil tot einde van november dit afronden.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben gevraagd aan Vodafone om u een bevestiging te sturen van hoe het nu verder zal verlopen. Helaas kan Vodafone u geen bevestiging sturen. Zoals eerder gemeld zal het betaalde bedrag aan u terugbetaald worden. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij graag van u.

عتیق الله قادر
    De klacht is absoluut niet in behandeling genomen. Mediamarkt vertelt mij maar wat terwijl Vodafone gewoon geld van mij'n rekening afschrift. De ene bedraagt zou terug op mijn rekening worden gestort door Vodafone maar dat is niet gedaan sterker nog Ik kreeg vandaag weer een SMS van Vodafone dat rekening van december al klaar staat.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben direct contact opgenomen met de afdeling telefonie. Zodra wij een reactie hebben zullen wij u hier zo spoedig mogelijk over informeren. Mocht u in de tussentijd verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij graag van uw.

عتیق الله قادر
    vandaag weer een factuur van Vodafone ontvangen dat ik een bedrag van €55.97 betalen vanwege beëindigin van contract. Ik heb gelijk contact met hun opgenomen en weer ze kunne niks vinden van mijn gegevens en mediamarkt heeft zeker weer verkeerd uitgelegd aan Vodafone.
    Ik heb geen overeenkomst gehad met Vodafone. Ik weet echt niet wie wat regelt.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken hebben wij het een en ander voor u uitgezocht. Vodafone zal nakijken of de rekening of zij de rekening kunnen laten vervallen. Mocht dit niet het geval zijn zullen wij de rekening aan u vergoeden.

Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?