Opgelost door Media Markt: Bestelling annuleren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146299
Gebruiker
Reneh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 26-12 koelkast besteld en betaald,probeer van af 29-12 deze bestelling te annuleren,maar krijg het niet voor elkaar,gebeld, gemaild bijna iedere dag.

De oplossing

Bevestiging van annulering via mail en betaalde geld per direct retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Hooghwerff,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij hebben de bestelling voor uw geannuleerd en de uitbetaling voor u aangemaakt. U zult het bedrag binnen enkele dagen op uw rekening ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Reneh
    Datum
    Eindelijk lijkt het geregeld
    Hopen dat het geld ook snel overgemaakt wordt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reneh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen