Klacht Media Markt: Bestelling geplaatst, afgerekend, maar nog niks ontvangen.

Klachtnummer
# 371048
Gebruiker
BU27
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb zaterdag 8 juni 2019 een playstation 4 pro besteld via de site van MediaMarkt. Dinsdag 11 juni kreeg ik een verzendbevestiging, maar zonder track en trace code wat is al gek vond. Via twitter een berichtje gestuurd naar de klantenservice van MediaMarkt en heb toen uiteindelijk een track en trace code gekregen. Gisteren, 12 juni, belde ik naar de klantenservice omdat ik nog niks geleverd heb gekregen en op de track en trace code staat dat hij nog in het sorteerproces zit. Ze vroegen mij nog 1 dag te wachten omdat hij zo goed als zeker de volgende dag binnen zou komen. Ondertussen heb ik contact gezocht met Postnl en die gaven aan dat het pakket wel is aangemeld maar nog niet in het sorteerproces zit en dat ik weer mediamarkt moet benaderen voor een oplossing. Nu heeft Mediamarkt uiteindelijk vandaag een onderzoek ingesteld bij postnl om na te gaan waar het pakketje is, maar kan me niet zeggen hoelang dit gaat duren. Echt ongelooflijk dit.

De oplossing

Ik wil of mijn bestelling snel ontvangen, of mijn geld snel terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen