Klacht Media Markt: Bestelling kwijt door storing bij Media Markt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 139803
Gebruiker
Brazy
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 27 november voor 22:00 uur een vaatwasser. besteld. Kreeg zoals altijd een bevestigingsmail van Mediamarkt. Daarna werd het stil. Woensdag middag kreeg ik uiteindelijk een mailtje met de volgende melding:
Vanwege een systeemtechnische storing hebben we uw bestelling niet tijdig kunnen verwerken. Hierdoor is het mogelijk dat uw bestelling vertraagd wordt uitgeleverd.
Op het moment dat wij uw bestelling verwerken zult u tesamen met uw factuur een Track&Trace link ontvangen.
Hiermee kunt u uw bestelling volgen tot deze geleverd is.
Grappig is dat in de mail staat status opgelost. Dan zou je mogen verwachten dat ICT de storing heeft opgelost?

Daarna werd het stil. Uiteindelijk maar gebeld (eerst konden ze mijn bestelnummer niet vinden en toen wel) en gemaild, maar je krijgt steeds berichten die geen antwoord geven op je vragen, maar standaard antwoorden, die echt serieus gekopieerd lijken van eerder verzonden mailtjes.

De oplossing

Ik wil dat mijn vaatwasser zo snel mogelijk geleverd wordt. het liefst morgen nog. Of geld gelijk retour, zodat ik bij BCC of Bemmel en Kroon kan bestellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Mouaouya,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over de door u ingediende klacht. Wij vinden het vervelend dat de bestelling niet meer aangemaakt kon worden en daarom uitbetaald is. Zoals met u afgesproken heb ik u zojuist per mail benaderd over de uitleg voor een eventuele nieuwe bestelling.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik dit graag van u. Anders vragen wij u deze klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Brazy
    Datum
    Hun voorstel was niet echt mijn 1e keuze. Ik moet nu alles weer opnieuw doen. Ik heb wel de toezegging gekregen dat ik het verschil terugkrijg. Daarnaast wacht ik nog steeds op mijn nieuwe Klantenkaarten en dan pas kan ik opnieuw bestellen. Het duurt dus allemaal wel heel lang en heb ik nog steeds geen vaatwasser. Het is nu kwestie van volhouden.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Mouaouya,
    Bedankt voor uw reactie. Helaas is er geen andere oplossing dan degene die aangeboden is. De cadeaukaarten zijn vorige week aangemaakt en moet u binnen enkele dagen ontvangen daar deze vanuit Duitsland verzonden worden. Inmiddels hebben wij per mail contact met u opgenomen om dit met u op te lossen.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  4. Auteur
    Brazy
    Datum
    De afhandeling was bina correct afgerond. Afgezien van de tijd dat het allemaal heeft geduurd. Nu heb ik uiteindelijk 10 euro minder gekregen, omdat ze niet op de hoogte zijn van de prijzen die klanten hebben betaald. Reacties op mail blijven nu ook uit. Ze komen na vertraging vrijdag de nieuwe vaatwasser inbouwen (andere model door mijn fout).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brazy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen