Klacht Media Markt: Bestelling na 3 weken nog niet geleverd, wel betaald

Klachtnummer
# 360286
Gebruiker
>:((
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik was op 19 maart in de Mediamarkt om mijn telefoonscherm te laten repareren. Het scherm moest echter besteld worden. Nu, na 3 weken wacht ik nog steeds op mijn scherm. Ik heb inmiddels 5 keer gebeld. Er wordt gezegd dat er snel contact zal worden opgenomen maar ik hoor er nooit iets van. Extra vervelend is het omdat iemand mijn telefoonscherm had vernield door de telefoon op de grond te gooien. Er komt een rechtzaak over en ik moest binnen twee weken de kosten doorgeven aan het openbaar ministerie. Dit heeft nu niet kunnen gebeuren vanwege de zeer lakse afhandeling van Mediamarkt. Ik heb dus 40 euro betaald voor een reparatie van een telefoonscherm dat nooit uitgevoerd is, maar ik krijg niets vergoed van het openbaar ministerie doordat de Mediamarkt zo traag is.

De oplossing

Reparatie ophone binnen 2 dagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen