Klacht Media Markt: Bestelling niet geleverd, mediamarkt laat niks van zich horen

mveld

Op vrijdag 24-11-2017 een televisie besteld, de website gaf aan voor 11 uur besteld morgen in huis, de bevestigingsmail gaf dit ook aan. Het inmiddels 27-11-2017 en ik weet nog niet waar mijn bestelling blijft, mediamarkt laat niks van zich horen. Ontzettend slechte service vind ik, het product was gewoon op voorraad tijdens bestellen en heb netjes betaald, tot op heden niks gehad.

Meer duidelijkheid omtrent mijn bestellen, met de exacte levertijd, ik wacht nu al 3 dagen voor een bericht maar ik hoor niks, terwijl ik netjes de televisie betaald heb.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat uw bestelling tot op heden niet is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit onze administratie is inmiddels gebleken dat uw bestelling naar verwachting eind deze week wordt geleverd.

Excuses voor het ongemak.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

mveld
    Eind van de week? Welke dag moet ik dan aan denken?
    Media Markt

Bedankt voor uw reactie.

Uit gegevens in onze administratie is inmiddels gebleken dat uw bestelling op 1 december is geleverd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?