Klacht Media Markt: Bestelling niet geleverd-drie weken wachten op geld terug

Lheeren

Na het bestellen van wasmachine als droger (ruim 1200 euro), 1 dag levertijd, werd geen bestelbevestiging verzonden, terwijl geld wel was afgeschreven. Dit bleek een Mediamarkt-computerstoring te zijn, mijn geld zou na 5-7 werkdagen worden teruggestort. Een dag later kreeg ik een mail dat mijn bestelling alsnog werd verzonden, inmiddels al een wasmachine elders besteld (en inmiddels ook al was geleverd). Na telefonisch contact werd mij verzekerd dat de bestelling alsnog geannuleerd zou worden en mijn geld (wéér) na 5-7 dagen zou worden gestort. Een aantal dagen later kreeg ik bericht van PostNL met de levertijden van de was- en droger. Na wéér bellen bleek dat de annulering nog niet goed was doorgevoerd maar dat wederom na 5-7 dagen mijn geld werd teruggestort. Uiteindelijk werd telefonist door leidinggevende opgedrongen mij maar gewoon zoet te houden (zo vertelde hij) en zei dat ik gewoon pech had en nog 5-7 dagen moest wachten. Inmiddels wacht ik dus ruim 2 weken op retour.

Ik wil zo snel mogelijk, en dan niet binnen 5-7 dagen mijn geld terug met compensatie voor de dagen dat Mediamarkt mijn geld in bezit had zonder daar recht op te hebben. Daarnaast wil ik specifiek een klacht indien tegen de leidinggevende van de klantenservice.

Media Markt
    Geachte mevrouw Heeren,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te benaderen maar dit is helaas niet gelukt.

Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling door een storing niet aangemaakt was en er daarna veel onduidelijkheid is ontstaan omtrent het annuleren van uw order. Vandaag hebben wij beide artikelen retour ontvangen. Deze zijn beide verwerkt als uitbetaling. Dit houdt in dat het aankoop bedrag vandaag aan u uitbetaald zal worden. Houd u echter wel rekening met een aantal dagen bank verwerking voordat het zichtbaar zal zijn op uw rekening.

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u. Anders willen wij u vragen om deze klacht te sluiten.

Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?