Klacht Media Markt: Bestelling niet ontvangen en geen reactie vanuit Media Markt.

Ness.

Ik heb 2 weken geleden, tijdens de btw vrije actie, een laptop bij mediamarkt besteld en aanbetaald. De levertijd zou 1-3 dagen zijn, maar het zou ook wat langer kunnen duren.
Nu ben ik 2 weken verder en heb inmiddels al meerdere keren contact opgenomen met Media Markt. Na mijn eerste telefonische gesprek zou het probleem onderzocht worden en zou ik binnen 2 dagen terug gebeld/ge-e-maild worden. Na 3 dagen niets te horen te hebben gekregen heb ik weer terug gebeld en ook een emailtje verstuurd. Via de telefoon werd er mij weer verteld dat het onderzocht zou worden en inmiddels heeft het weer 3 dagen geduurd en nog steeds heb ik niets gehoord. Ook is er geen reactie op mijn mail verstuurd.
Als ik het nu goed begrijp zit de dame die ik eerst heb gebeld dus nu 6 dit probleem te onderzoeken en de andere dame van het tweede telefoontje al 3 dagen.
Dit hele gebeuren lijkt mij niet netjes en ik blijf maar bezig. Iets wat ik niet zou verwachten van een van de grootste electronica keten van Nederland.

De oplossing is je klanten tevreden houden, dus je beloftes nakomen. Ik zou heel graag een REACTIE EN mijn laptop willen ontvangen!

Ness.
    Laptop is inmiddels binnen, communicatie heel stroef verlopen....

Ook een klacht indienen over Media Markt?