Klacht Media Markt: Bestelling nog steeds niet geleverd /geen contact mogelijk

Klachtnummer
# 373612
Gebruiker
Jans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week 's ochtends vroeg een luchtkoeler besteld, (voor 23.30 uur besteld, volgende dag in huis)
Voor volgende dag afspraken verzet. Geen bericht, geen levering. Dag gewacht. Gebeld, na 36 min in de wacht opgehangen. Via Twitter contact gezocht. Niet leverbaar? Mail van post nl, dat pakket is aangemeld, maar niet ontvangen. Mail van mediamarkt dat ie verzonden is. Maar bij post nl nog niks binnen. En dat is nog steeds het geval :@ geen contact en af een toe een reactie waar je niks mee kan. ("wacht het nog even af")

De oplossing

Lever mijn product, anders geld terug en compensatie voor het vrij moeten nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen