Opgelost door Media Markt: Bestelling online outlet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 152301
Gebruiker
StephanieBeau
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 28 januari 2016 een gasfornuis besteld op de site van Mediamarkt outlet. Er is iets niet goed gegaan met de betaling, maar wel een bevestiging van de bestelling ontvangen. Na een email aan outlet@media-saturn.com, werd mij de bestelling bevestigd en zou ik binnen 2 werkdagen een email ontvangen met daarin een link om de betaling af te ronden. Na diverse e-mails en telefoontjes (zéér lange wachttijd) heb ik nog steeds geen nieuwe email ontvangen. Komend weekend wil ik verhuizen en het zou fijn zijn als ik iets kan koken. Wederom vandaag een email gestuurd naar outlet@media-saturn.com, maar dit e-mailadres blijkt ineens niet meer in gebruik te zijn. Ik wil gewoon graag betalen en weten wanneer het product geleverd kan worden.

De oplossing

Graag zo spoedig mogelijk contact opnemen of de beloofde e-mail met link sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Ik heb tevens uw voicemail ingesproken. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor het terugbellen.

    Zoals telefonisch besproken heeft u een nieuwe bestelling geplaatst. Van deze bestelling ga ik u de BTW terugbetalen. Deze zult u zo spoedig mogelijk ontvangen. Verder wil ik graag nogmaals excuses aanbieden voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
  3. Auteur
    StephanieBeau
    Datum
    Mediamarkt heeft een passende oplossing geboden. Hopelijk wordt er vandaag nog contact gelegd door de bezorger om de levering vast te leggen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
StephanieBeau
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?