Klacht Media Markt: Bestelling onterecht geannuleerd

marianne125

Wij hebben op 30 januari een tv bij de mediamarkt gekocht via de webshop omdat deze in de winkel uitverkocht was. Op 2 februari een bericht van de vervoerder ontvangen dat wij de tv op 3 februari geleverd zouden krijgen. Helaas was onze tv daar níet aangekomen en daarom zou deze op 4 februari geleverd worden. Wij waren Niet thuis toen de vervoerder kwam. Er lag een briefje in de bus dat wij een nieuwe afspraak konden maken. Wij hebben gebeld en enige tijd in de wacht gestaan a € 0,45 per minuut. Later op de avond nog eens geprobeerd en toen iemand gesproken. Ivm dat wij een weekje op vakantie zouden gaan, hebben wij een afspraak gemaakt voor maandag 15 februari. Nu kreeg ik donderdag een mail dat mediamarkt onze retourzending had ontvangen, alleen wij hebben niks teruggestuurd. Vanochtend mediamarkt gebeld en het hele verhaal uitgelegd, maar deze medewerkster kon helaas niks voor mij betekenen.

Dat deze tv alsnog geleverd wordt voor het bedrag wat wij betaald hebben met de BTW actie

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Ik verneem graag van u.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    marianne125
    Beste,
    Ik heb 2 weken geleden gesproken met mevr, Kastelijn. Zij heeft als oplossing aangeboden om de tv opnieuw te bestellen, het bestelnummer naar haar te mailen en dan zouden wij het verschil weer gecrediteerd krijgen, zodat wij de tv alsnog voor de prijs van de btw actie konden bestellen. Deze mail heb ik maandag naar haar verstuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Het nieuwe bestelnummer is 71303619. Misschien kunt u hier eens naar kijken?
    Media Markt
    Beste mevrouw van Dongen,

Bedankt voor uw bericht.

Inmiddels heb ik de btw-actiekorting aan u uitbetaald. Binnen vijf tot zeven werkdagen ontvangt u dit bedrag retour op uw rekening. Het bedrag zal worden overgemaakt naar de rekening waarmee u uw bestelling hebt betaald.

Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, hoor ik deze uiteraard graag.

Mw. C.R. Kastelijn
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?