Klacht Media Markt: bestelling tijdens BTW actie maar nog niet vernomen en telefonisch niet bereikbaar

wilbert_relinda

Vorige week woensdag tijdens de BTW actie van Mediamarkt hebben wij een nieuwe vaatwasser besteld en ook al betaald.
Een bevestiging gehad via de mail met daarin aangeven dat de levering zal plaatsvinden over 4 a 5 dagen.
Tot op heden, 8 dagen verder nog helemaal niets vernomen. Mediamarkt is ook niet telefonisch bereikbaar en na een contactformulier te hebben ingevuld, kunnen we weer vijf dagen wachten op antwoord.
Lekkere actie!! En zij hebben inmiddels ons geld al 8 dagen en wij nog niks!!!

Het zou fijn geweest zijn als zij telefonisch bereikbaar zouden zijn of in ieder geval een mail verstuurd hadden met daarin dat ze er mee bezig zijn.
Zij hebben nu al acht dagen ons geld en wij nog niks.
Ik verwacht graag een compensatie tegen het lange wachten op onze nieuwe wasmachine. Een nieuwe kruimeldief bijvoorbeeld!

Media Markt

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken hebben wij een alternatief voor u gezocht. Na telefonisch overleg hebben wij het alternatief voor u doorgevoerd in het systeem. Deze zult u naar verwachting aanstaande maandag ontvangen.

Ik hoor u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
    wilbert_relinda
    Ik probeer u nu weer terug te bellen want bedenk me ineens of er nog iets ten compensatie staat?
    wilbert_relinda
    we wachten het af of er nog iets ten compensatie tegenover staat. bedankt in ieder geval voor u reactie en fijn dat er ieder geval contact is opgenomen.
    Media Markt

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben telefonisch gesproken. U heeft een gedeeltelijke terugbetaling ontvangen in verband met het prijsverschil tussen het origineel bestelde artikel en het aangeboden alternatief.

Ik hoor u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?