Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Bestelling vastgelopen in systeem
Details
De klacht
Wij hebben een pc besteld via de MMwebshop. Blijkt dat de pc niet op voorraad is en men biedt een alternatief aan, daar zijn we op in gegaan. Maar na enkele dagen nog geen bericht. Na telefonisch contact blijkt het vast te zijn gelopen in het systeem maar het zou goedkomen, na een week nog steeds geen pc. Wederom bellen, " niks aan te doen, was in behandeling van IT". Na diverse keer contact te hebben gehad, zonder dat ze ons konden helpen of zelfs konden vertellen wanneer de pc geleverd zou worden hebben wij tot grote treurnis van onze zoon de order geannulleerd. Nu zijn we echter al een week bezig om te achterhalen waneer MM, ons geld terugstort.Werkelijk schandelig, ik heb er geen woorden voor. Sinds de bestelling van 10 oktober en direkt betaald te hebben via de shop, zijn we nog steeds in afwachting.
De oplossing
Stort na 1 maand ons geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.