Klacht Media Markt: Bestelling vastgelopen in systeem

Klachtnummer
# 137615
Gebruiker
Terol
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een pc besteld via de MMwebshop. Blijkt dat de pc niet op voorraad is en men biedt een alternatief aan, daar zijn we op in gegaan. Maar na enkele dagen nog geen bericht. Na telefonisch contact blijkt het vast te zijn gelopen in het systeem maar het zou goedkomen, na een week nog steeds geen pc. Wederom bellen, " niks aan te doen, was in behandeling van IT". Na diverse keer contact te hebben gehad, zonder dat ze ons konden helpen of zelfs konden vertellen wanneer de pc geleverd zou worden hebben wij tot grote treurnis van onze zoon de order geannulleerd. Nu zijn we echter al een week bezig om te achterhalen waneer MM, ons geld terugstort.
Werkelijk schandelig, ik heb er geen woorden voor. Sinds de bestelling van 10 oktober en direkt betaald te hebben via de shop, zijn we nog steeds in afwachting.

De oplossing

Stort na 1 maand ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Terol,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.
    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Terol,

    Naar aanleiding van uw klacht willen wij u graag informeren dat wij inmiddels een bericht hebben ontvangen van onze financiële afdeling. Uw aankoopbedrag is inmiddels terugbetaald. Mocht dit niet het geval zijn horen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  3. Auteur
    Terol
    Datum
    Beste mw Meijer,

    Bedankt voor uw snelle reactie maar wij hebben het bedrag nog niet ontvangen. U bent er zeker van?

    Mvrgr. F. Terol

  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Terol,
    Het aankoopbedrag is gister aan u overgemaakt. Naar verwachting zal dit binnen enkele dagen op uw rekening bijgeschreven moeten zijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben vernemen wij dit graag van u. Anders willen wij u vragen deze klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen