Opgelost door Media Markt: Bestelling weg

content Opgelost
# 199894
N.M.A. Jenneskens

4 dec oven besteld en betaald via ideal.
Betaling gelukt en bevestiging via mail ontvangen
Maandag nagevraagd bleek er een storing geweest te zijn en bestelling niet doorgekomen.
Steeds als ik vwat vraag of mijn geld terug wil moet ik geduld hebben
En die is op. Waar is mijn bestelling en anders mijn geld per direct op de rekening zodat ik elders de ovrn kan kopen

Bestelling zsm leveren of geld per direct terug

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u uw oven tot op heden niet heeft ontvangen. Zoals telefonisch besproken gaan wij met onze financiële en IT afdeling bespreken wat er precies met uw order aan de hand is en wanneer er meer bekend is. Zodra wij een terugkoppeling hebben informeren wij u hierover.

Excuses voor de vertraging.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    N.M.A. Jenneskens
    Dank u wel voor uw snelle reactie dat geeft weer vertrouwen. Ik wacht u reactie af
    N.M.A. Jenneskens
    Maandag werd ik al gebeld dat mijn geld retour kwam en het staat net op mijn rekening. Via klachtenkompas kan het dus wel snel en beter geholpen.
    Dank u wel voor uw hulp

N.M.A. Jenneskens
Mijn aankoopbedrag is terug gestort zonder de 5euro van mijn verjaardagsbon maar ach als ik de rest maar heb

Ook een klacht indienen over Media Markt?