Opgelost door Media Markt: Bestelling weg

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 199894
Gebruiker
N.M.A. Jenneskens
Datum
3 reacties

Details

De klacht

4 dec oven besteld en betaald via ideal.
Betaling gelukt en bevestiging via mail ontvangen
Maandag nagevraagd bleek er een storing geweest te zijn en bestelling niet doorgekomen.
Steeds als ik vwat vraag of mijn geld terug wil moet ik geduld hebben
En die is op. Waar is mijn bestelling en anders mijn geld per direct op de rekening zodat ik elders de ovrn kan kopen

De oplossing

Bestelling zsm leveren of geld per direct terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u uw oven tot op heden niet heeft ontvangen. Zoals telefonisch besproken gaan wij met onze financiële en IT afdeling bespreken wat er precies met uw order aan de hand is en wanneer er meer bekend is. Zodra wij een terugkoppeling hebben informeren wij u hierover.

    Excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    N.M.A. Jenneskens
    Datum
    Dank u wel voor uw snelle reactie dat geeft weer vertrouwen. Ik wacht u reactie af
  3. Auteur
    N.M.A. Jenneskens
    Datum
    Maandag werd ik al gebeld dat mijn geld retour kwam en het staat net op mijn rekening. Via klachtenkompas kan het dus wel snel en beter geholpen.
    Dank u wel voor uw hulp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N.M.A. Jenneskens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn aankoopbedrag is terug gestort zonder de 5euro van mijn verjaardagsbon maar ach als ik de rest maar heb
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen