Klacht Media Markt: Bestelling word niet binnen beloofde termijn geleverd

Linden

Voor vrijdag 10 uur besteld volgende dag geleverd was de belofte voordat ik betaald had. ( product was op voorraad)( online MM) . Na betaald te hebben kreeg ik een ticket dat het product ( iphone6) binnen 3 tot 4 dagen geleverd zou worden. Nu is het vandaag de 4 de dag en ik heb zelfs geen ticket gekregen dat de telefoon is aangeboden voor bezorging..zaterdag nog gewoon een iPhone 6 in de winkel van MM gehaald. Zie dus geen reden dat ze er niet zijn. MM houd zich niét aan belofte na betalen van het product.

Marcel van der Linden

Compensatie voor het niet nakomen van afspraak plus levering van de telefoon.

Media Markt
    Geachte heer Van der Linden,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?