Klacht Media Markt: Bestelling word niet binnen beloofde termijn geleverd

Klachtnummer
# 78096
Gebruiker
Linden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor vrijdag 10 uur besteld volgende dag geleverd was de belofte voordat ik betaald had. ( product was op voorraad)( online MM) . Na betaald te hebben kreeg ik een ticket dat het product ( iphone6) binnen 3 tot 4 dagen geleverd zou worden. Nu is het vandaag de 4 de dag en ik heb zelfs geen ticket gekregen dat de telefoon is aangeboden voor bezorging..zaterdag nog gewoon een iPhone 6 in de winkel van MM gehaald. Zie dus geen reden dat ze er niet zijn. MM houd zich niét aan belofte na betalen van het product.

Marcel van der Linden

De oplossing

Compensatie voor het niet nakomen van afspraak plus levering van de telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Van der Linden,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen