Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: bestelling wordt niet geleverd, contact onmogelijk
Details
Klacht
Op 27-1-2016 bij media markt webschop een asus PB287q monitor besteld.Product was volgens de website op voorraad. Tevens zou het de volgende dag geleverd worden. Hierop de monitor besteld en betaald. Vrijwel direct op de betaling een geautomatiseerde mail ontvangen van de Media markt met het volgende bericht dat het druk was en de levering langer kon duren.
Het is nu 9 dagen verder, namelijk 5 februari 2016 en ik heb nog niets vernomen van de Media Markt. Gezien het weekend er weet tussen zit is de eerst volgende levertijd dus 9 februari.
op dinsdag 2 februari een mail gestuurd naar de klantenservice, geen reactie.
nu op 5 februari geprobeerd telefonisch contact te maken. volgens een geautomatiseerde stem is de wachttijd 5 minuten. Dat was 29 minuten geleden. Nog steeds geen contact. Aanbiedingen verzinnen is leuk, maar wachten tot de prijs bij de leverancier is gedaald voor uitlevering is niet de oplossing.
Gewenste oplossing
Leveren op zeer korte termijn.Werken aan klantenservice.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.