Opgelost door Media Markt: Bestelling wordt niet geleverd, onmogelijk in contact te komen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 282608
Gebruiker
Dr Ir A.W. Willemse
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag een artikel besteld, betaald en de bevestiging ontvangen. Ja, het is wat drukker. Maar tot nu toe niets gehoord. Emails sturen duurt 48 uur en meer dan een half uur aan de telefoon gehangen in de wacht en nog niet aan de beurt. Hoe kom ik te weten wat de status is???? Het moet voor sinterklaas

De oplossing

Gewoon contact leggen, mij informeren en op tijd opsturen. Maar met name: BEREIKBAAR ZIJN.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling tot op heden niet is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Door het grote succes van de Black Friday actie zijn er helaas leveringsproblemen ontstaan waardoor u bestelling helaas later dan gepland geleverd kan worden. In onze administratie blijkt inmiddels dat uw bestelling naar verwachting morgen wordt geleverd bij u.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Dr Ir A.W. Willemse
    Datum
    Dank voor de reactie (eindelijk). Ik heb al in 3 emails en een twitter gemeld dat de order kan vervallen! De melding was namelijk dar het artikel pas in week 50 leverbaar zou zijn. Dus graag de order annuleren en het geld terug. Ik zie graag de bevestiging tegemoet.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Via Klachtenkompas willen wij u graag bevestigingen dat uw aankoopbedrag aan u wordt teruggestort. Binnen drie werkdagen ontvangt u het aankoopbedrag retour.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dr Ir A.W. Willemse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk een oplossing uit armoede omdat ze hun werk niet op orde hebben. Jammer.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen