Opgelost door Media Markt: Bestelling wordt niet geleverd, onmogelijk in contact te komen

angry Opgelost
Dr Ir A.W. Willemse

Afgelopen vrijdag een artikel besteld, betaald en de bevestiging ontvangen. Ja, het is wat drukker. Maar tot nu toe niets gehoord. Emails sturen duurt 48 uur en meer dan een half uur aan de telefoon gehangen in de wacht en nog niet aan de beurt. Hoe kom ik te weten wat de status is???? Het moet voor sinterklaas

Gewoon contact leggen, mij informeren en op tijd opsturen. Maar met name: BEREIKBAAR ZIJN.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling tot op heden niet is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Door het grote succes van de Black Friday actie zijn er helaas leveringsproblemen ontstaan waardoor u bestelling helaas later dan gepland geleverd kan worden. In onze administratie blijkt inmiddels dat uw bestelling naar verwachting morgen wordt geleverd bij u.

Excuses voor het ongemak.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Dr Ir A.W. Willemse
    Dank voor de reactie (eindelijk). Ik heb al in 3 emails en een twitter gemeld dat de order kan vervallen! De melding was namelijk dar het artikel pas in week 50 leverbaar zou zijn. Dus graag de order annuleren en het geld terug. Ik zie graag de bevestiging tegemoet.
    Media Markt

Bedankt voor uw reactie.

Via Klachtenkompas willen wij u graag bevestigingen dat uw aankoopbedrag aan u wordt teruggestort. Binnen drie werkdagen ontvangt u het aankoopbedrag retour.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Dr Ir A.W. Willemse
Uiteindelijk een oplossing uit armoede omdat ze hun werk niet op orde hebben. Jammer.

Ook een klacht indienen over Media Markt?