Klacht Media Markt: Bestelling zoek en kan ook niet worden geannuleerd, tevens geen coulance regeling

stingone

Afgelopen maandag 23-11-2015 moesten we met spoed een nieuwe vaatwasser, de oude was gaan lekken. Aangezien deze vaatwasser doordat we een gezin hebben dagelijks draait zochten we een webshop die 24 uur levering had.

Uiteindelijk bij de mediamarkt uitgekomen met een gratis plaats service. Te mooi om waar te zijn. Na betaald te hebben ontving ik in de ochtend een email dat door een technische storing mijn bestelling niet verwerkt kon worden. Ik heb inmiddels al 5 keer contact gehad en men weet nog steeds niet waar de order is of wanneer het is opgelost. Hierdoor kan de bestelling dus ook niet worden geannuleerd en wordt ik dus voor een voldongen feit gesteld. Het feit alleen al dat de mediamarkt ook aangaf niet aan coulance te doen of ons tegemoet willen komen betekend voor ons sowieso dat wij hier NOOIT weer wat bestellen. Klantenservice is ver te zoeken bij de Mediamarkt.

Dat de bestelling als hij alsnog verwerkt wordt middels een tegemoetkoming opgelost wordt omdat we simpelweg voor een voldongen feit worden gesteld die inmiddels al 5 dagen duurt en we nog geen vaatwasser hebben.

Geachte meneer Dijksterhuis

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zoals telefonisch besproken zijn wij momenteel bezig om uw bestelling in het systeem te krijgen. Volgens afspraak zal ik morgen contact met u opnemen om u te informeren over de vervolgstappen. Mocht u in de tussentijd nog andere vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik graag van u.

Geachte meneer Dijksterhuis,

U ontvangt dit bericht naar aanleiding van ons telefonisch contact. U order zal alsnog aangemaakt worden en zo spoedig mogelijk verzonden worden aan onze partner die het apparaat zal inbouwen. Zodra zij het artikel hebben ontvangen zullen zij zo snel mogelijk contact met u opnemen om een afspraak in te plannen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

stingone
    Vorige week keurig gebeld en door de des betreffende mevrouw verteld dat uiterlijk vandaag ik de bevestiging zou krijgen. Dit is keurig gebeurd. Echter was ook toegezegd dat deze week de levering zou plaats vinden. Nu kreeg ik in de bevestiging vermeld dat dit pas volgende week zou zijn. Dit was niet volgens afspraak wat was toegezegd. We zijn nu al inmiddels 3 week verder. Nu moet het dus nog eens 2 week duren voordat er geleverd word oplossing deze week dus leveren volgens afspraak.
    Geachte heer Dijksterhuis,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben elkaar vanmiddag telefonisch gesproken. Ik zou u terugbellen maar kan u helaas telefonisch niet meer bereiken. Helaas ben ik morgen pas weer aanwezig. Graag zou ik dan ook van u vernemen wanneer u morgen telefonisch bereikbaar bent.

In afwachting van uw reactie.

Goedenmiddag,

Ik ben morgen de hele ochtend bereikbaar vanaf 9:30
    Goedenmorgen,

Zou u contact willen opnemen n.a.v. ons laatste telefoon gesprek? we willen graag weten wanneer de vaatwasser geplaatst word!
    Geachte heer Dijksterhuis,

Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals telefonisch besproken is uw bestelling inmiddels naar onze installatie partner verzonden. Zij zullen vandaag nog contact met u opnemen om een afspraak in te plannen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?