Opgelost door Media Markt: Betaald, maar toch niet genoeg betaald!?

Beste medewerker mediamarkt,

Ik wend me via deze weg tot jullie omdat ik geen andere mogelijkheid ziet, geen klachtentelefoonnummer op de site etc.. Overal wordt je doorverwezen naar de vestiging.
Op 18-10-2014 heb ik een aantal producten gekocht waar ik verder erg tevreden over ben, het gekke is dat ik 2 dagen later werd opgebeld vanuit de vestiging dat ik te weinig had betaald en dat ik dit kon komen terug bekijken in de winkel doordat er videobeelden van waren. Ik was perplex door het telefoontje en heb ook een soortje toegestemd, omdat ik niet kon bewijzen dat dit zo is en zeker geen zin had om weer terug te rijden en video's te gaan bekijken in de winkel.
Toen ik er met diverse vrienden en kennisen over had gesproken ging ik steeds meer twijfelen aan hoe te handelen/reageren op dit rare voorval. Ik heb nog contact opgenomen met de vestiging maar die waren heel star en ik moest gewoon de 50 euro overmaken en niet zeuren anders zou er een incasso worden ingeschakeld.

Ik begrijp niet wat de mediamarkt met dit wil bereiken, natuurlijk kan het zijn dat ik te weinig heb betaald, deel contant en deel pin. Maar ik ben de winkel (onwetend) uitgegaan met producten en bon. Moet het echt zover komen voor 50euro op een order/factuur van ongeveer 800euro? Wat moet ik beginnen tegen zon mega concurn? Ik vind het belachelijk, dat ik voor het blok wordt gezet om video's terug te bekijken, sorry mag dit op de wet van privacy? En wat kost het nu voor de mediamarkt al die brieven en inmiddels ook al een aangetekende brief en diverse telefoontjes, kan je die energie niet beter steken in de service aan klanten?
Wat ik eis is iemand die serieus met deze klacht omgaat en mij laat zien wat de meer waarde is van dit betoog!
Het gaat mij nog niet echt zo zeer om die 50euro, maar meer het idee waarom? Terwijl ik niet eens weet of ik te weinig heb betaald moet ik maar naar de winkel komen om beelden te bekijken, waarom?
Ik wil graag een passende oplossing

Media Markt
    Geachte heer Moerdijk,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat er ontevredenheid is ontstaan over het corrigeren van het genoemde verschil van €50.Media Markt Bergen op Zoom geeft aan dit verschil met u op te willen lossen. Media Makt Bergen op Zoom neemt binnenkort contact met u op om u een passende afhandeling te bieden.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Beste meneer Pakvis,
    Jammer is het dat er nu wel wordt gezocht naar een oplossing terwijl ik diverse keren contact heb gehad met lokatie Bergenopzoom en inmiddels ook al een gewone en een aangetekende brief heb ontvangen om de 50euro over te maken omdat er anders een incasso bureau wordt ingeschakeld. Ik heb me dus ook gehouden aan de betaling die ik voor begin December werd geacht uit te voeren, omdat IK geen zin heb om hier een hele procedure voor te gaan starten. Ik hoop op een oplossing
    Media Markt
    Geachte heer Moerdijk,Bedankt voor uw reactie.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de uiteindelijke afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Marcel
    Beste Dhr V. Pakvis,Ik denk dat ik wat gemiste oproepen heb gehad van de mediamarkt vorige week, maar er is geen bericht achter gelaten in mijn voicemail of mail. Ik ben telefonisch slecht te bereiken ivm werk.Ik neem aan dat ze ook schriftelijk een reactie kunnen geven over hoe de klacht wordt afgehandeld. Hetzij per email of per post.
    Ze weten mijn email adres en thuis adres omdat ze al diverse mails en brieven heb gestuurd (incl aangetekend) dus wacht de reactie af,M.Moerdijk
    Media Markt
    Geachte heer Moerdijk,Bedankt voor uw reactie. Ik heb Media Markt Bergen op Zoom verzocht om schriftelijk te reageren op uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Marcel
    Diverse keren gebeld met bergen op zoom, maar denk vanwege kerstdrukte niet de juiste persoon aan de lijn gekregen, heb gisteren een email gestuurd ik hoop dat dat de communicatie bevorderd! We wachten af!
    Marcel
    Klacht naar tevredenheid afgehandeld met klantenservice en een cadeau bon gekregen ter compensatie.

Marcel

Ook een klacht indienen over Media Markt?