Opgelost door Media Markt: Betaald niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173291
Gebruiker
Gigi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo ik ben gigi djordjevic ik heb een tv besteld via media markt.nl er stond vandaag besteld morgen in huis het is nu al 10 dagen later de tv is verkeerd gesorteerd en kennelijk is dat een groot probleem wat niet snel opgellost kan worden .
Ik bel elke dag in de hoop vooruitgang te horen maar niks ,het kost ook nog een vermogen
Nu al 50 euro telefoon kosten.
Je voelt je zo machteloos en niet serieus genomen

De oplossing

Ik wil graag mijn tv op snelle termijn of mijn geld terug op snelle termijn en compensatie
Voor extra geld uitgave aan telefonisch contact

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Djordjevic,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling tot op heden nog niet geleverd is, hiervoor onze excuses.

    Zoals zojuist telefonisch met u besproken hoort u niet de dupe te zijn van een sorteer fout bij onze vervoerder. Wij hebben daarom voor u vandaag een omruil in gang gezet. Dit betekend dat de levering morgen alsnog plaats gaat vinden.

    Er vanuit gaande dat uw klacht hiermee oplost is.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Gigi
    Datum
    Ik ben blij dat er uiteindelijk is gereageerd ik hoop mijn tv morgen in huis te hebben

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gigi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen