Klacht Media Markt: Betreurend slechte klanten service, geen woorden voor!

# 194299
JA

Ik heb filmpjes gemaakt van de voorvallen klachten ik heb precies uitgelegd wat er gebeurt en ik heb ze meerdere malen gewezen op het feit dat Google vol staat met klachten over deze Sony tv.Dit type tv valt zomaar uit en start af en toe weer opnieuw op, maar het kan ook wezen dat deze de hele avond niks meer doet en het
stand-by lampje is dat ook uit.
Na de reparatie moest ik €108,30 betalen en is gereduceerd (na veel zeuren) naar €76,71 eenmaal thuis tv aangesloten en valt weer uit. De tv nog 2x opgestuurd maar mediamarkt geeft nu aan geen oplossing te hebben en dat het probleem bij mij thuis zit.
ONZIN!Mediamarkt Drachten behoorlijk arrogant niet klant vriendelijk en van het kastje naar de muur is daar prioriteit nummer 1.Ik heb mijn verhaal daar zeker 20x moeten doen en nog is het niet duidelijk(bedroevend). Ik vraag 5x naar de bedrijfsleider,er word beloofd dat er terug gebeld word maar niks van dat alles.Er word letterlijk gezecht dat is jouw probleem.KTV cijfer dikke 1

Ik hoef geen sorry meer te horen, maar wil gewoon een oplossing.
Ik verwacht Een goed aanbod, compensatie. Zodat ik een nieuwe kan kopen en mediamarkt mij weer een beetje vertrouwen kan geven.
Als ik als klant van deze slechte tv de dupe word kom ik nooit weer in de mediamarkt.
Een televisie als deze zou nooit verkocht mogen worden.
Ik ben nu al bijna een half jaar aan het wachten op een oplossing.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw televisie niet naar behoren werkt en dat het defect niet wordt geconstateerd. Zoals telefonisch besproken hebben wij inmiddels contact opgenomen met Media Markt Drachten. Media Markt Drachten heeft aangegeven contact met u op te nemen om de klacht inhoudelijk te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen van Media Markt Drachten informeren wij u hierover.

Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Inmiddels hebben wij van Media Markt Drachten vernomen dat er besloten is de televisie nogmaals op te sturen. De televisie is zowel op de vestiging als bij het geautoriseerde service centrum uitvoerig getest. Het defect is bij beiden niet geconstateerd. Wij sturen nu dan ook het filmpje mee dat u heeft gemaakt met het verzoek aan Sony een verklaring te geven hoe dit kan ontstaan. Zodra er meer bekend is wordt u hierover geïnformeerd.

Bedankt voor uw reactie,
    Tot op de dag van vandaag helaas nog geen oplossing.

Het klopt dat de tv zowel op de vestiging als in het reparatie centrum is getest, volgens de geleerden is de klacht niet is waargenomen en zal het aan mijn thuis situatie liggen.

Dit is erg vreemd als dit probleem zich voordoet bij 3 verschillende providers in 3 verschillende huizen en waarvan de klacht bij het inslaan van het type nummer op Google meerdere malen voorkomt.

Nog maar een paar weken geduld!

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat er nog geen oplossing is. Zoals aangegeven is de televisie opnieuw opgestuurd en wordt deze momenteel getest. De verwachting is dat dit onderzoek uiterlijk begin volgende week wordt afgerond. Zodra het onderzoek wordt afgerond wordt u daar spoedig over geinformeerd.

Beste mw Meijer,

bedankt voor uw reactie,
    Als het goed is zou ik uiterlijk begin deze week op de hoogte gehouden worden over mijn tv het is nu dinsdag avond en helaas heb ik nog geen enkel telefoontje ontvangen, erg vervelend dat er niet even de moeite word genomen om mij op de hoogte te houden over dit probleem.

Om eerlijk te zijn raakt mijn geduld nu echt op wat is de oplossing?

Ik verwacht morgen een telefoontje met een oplossing

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw nog niets heeft vernomen. Wij hebben contact gehad met Media Markt Drachten en hebben vernomen dat de collega waarmee u contact heeft morgen middag weer aanwezig is. Morgen middag zal Media Markt Drachten contact met u opnemen om u een oplossing aan te bieden.

Excuses voor de vertraging.

JA

Wederom excuses en wat vinden wij het vervelend.......
    Ik ben mijn tv nu zeker meer dan 5 maanden kwijt, ik zou begin deze week terug gebeld worden met een oplossing maar dit is niet gebeurd het antwoord van u, je word morgen terug gebeld wederom weer geen enkel telefoontje ontvangen.
    De beloftes die gedaan worden worden niet nagekomen.
    Hoe moeilijk kan het zijn?

Mediamarkt wat een betreurend slechte service.
    Hier win je klanten mee.

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben van Media Markt Drachten vernomen dat er inmiddels contact is geweest. U bent geinformeerd over de restwaarde van de televisie en komt deze binnenkort in de winkel ophalen.

Wij vernemen graag of u tevreden bent over deze oplossing.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?