Klacht Media Markt: Bezorgde pakket leeg

Klachtnummer
# 667213
Gebruiker
SL331
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had op 28 mei een iphone 14 besteld bij de Media Markt en mijn product zou eerst op 30 mei bezorgd worden. Vervolgens kreeg ik van de postnl een mail dat ze mijn pakket niet meer op 30 mei konden bezorgen maar op woensdag 31 mei. Op 31 mei kwam de bezorger mijn pakket bezorgen en het pakket was leeg . Ik had op dezelfde dag de Media Markt gebeld en ze zouden een onderzoek starten en het onderzoek zou minimaal 7 dagen duren . Ik heb meer dan zeven dagen gewacht en ik heb niks van van Media Markt gehoord , vandaag had ik naar de Media Markt gebeld er werd gezegd dat ze niet verder met het onderzoek gaan omdat het om een product van €900,- euro gaat. Ik zit nu zonder mijn product en zonder uitslag van het onderzoek. Ik ben zwaar ontevreden over de afhandeling van mijn klacht.


Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen