Opgelost door Media Markt: Bezorgdienst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 196695
Gebruiker
Bianca
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een nieuwe wasdroger bij de Media Markt besteld. Aangezien wij niet in staat zijn de wasdroger de trap op te sjouwen, hebben wij de PostNL Extra@Home service erbij besteld. Bij bezorging hebben ze de wasdroger naar boven gesjouwd. We wilden dat de oude wasdroger naar beneden werd genomen. Er stond tenslotte bij de bezorgservice dat de oude wasdroger meegenomen kon worden. Onze gedachte: als deze meegenomen kan worden (trap af, voordeur door, vrachtwagen inladen, wasdroger afvoeren), dan ontzien wij juist de bezorgers/PostNL als wij aangeven dat deze alleen onderaan de trap gezet kan worden. De chauffeurs weigerden. Gebeld met MediaMarkt. Daar kreeg ik vandaag een e-mail dat de chauffeurs terecht de wasdroger boven hebben laten staan. Voor mij is dat helemaal niet logisch! Ik vind het heel erg krom. En in plaats dat Media Markt hiervan leert en dit duidelijker op de website gaat zetten, laten ze mij met de oude wasdroger zitten die nu boven in de weg staat.

De oplossing

- Ik wil dat Media Markt duidelijk op de website zet bij deze extra service dat oude apparatuur niet naar beneden wordt gebracht. Voor de personen bij Media Markt wellicht klip en klaar, voor mij als leek dus niet. Als ik een service afneem en de helft van deze service afneem (alleen beneden brengen), lijkt mij het meer dan logisch dat dat kan. Als ik dus had gezegd: voer maar af, en eenmaal beneden had gezegd: toch maar niet, dan was er geen probleem geweest. Hoe krom klinkt dat?
- Dat mijn oude wasdroger alsnog naar beneden wordt gebracht.
- Als dit niet lukt, dan wil ik mijn 14,95 euro terug. Als je een nieuwe wasdroger niet naar boven kan sjouwen, kun je je oude wasdroger toch ook niet naar beneden sjouwen? Nu ik hiervoor alsnog iemand moet inschakelen, heeft heel die PostNL Extra@home service geen enkele nut gehad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat het oud milieu niet naar beneden is gedragen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. In een voicemail bericht hebben wij ons directe telefoonnummer ingesproken. Graag willen wij met u in contact komen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

    Indien u niet in de mogelijkheid bent telefonisch contact met ons op te nemen vernemen wij graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Na telefonisch contact hebben wij getracht u opnieuw te bereiken, helaas zonder succes. Wij hebben een voicemail bericht achter gelaten maar graag willen wij u ook nog via deze weg informeren. Na contact met onze vervoerder PostNL Extra@Home zijn wij helaas niet verder gekomen. Onze vervoerder geeft aan dat zij geen verhuisdienst zijn en dat dit geen onderdeel van de service is.

    Zoals wij u telefonisch ook al hebben aangegeven zijn wij het hier absoluut niet mee eens, wij gaan dit hogerop nemen maar willen uw probleem graag oplossen. Wij hebben contact gezocht met Media Markt Rotterdam Alexandrium. Via hen zal er vrijdag ochtend iemand langs komen om de wasdroger alsnog naar beneden te tillen. U zult in de ochtend (tussen 8 en 9) een sms ontvangen hoe laat de bezorgers precies komen.

    Wij vernemen graag van u of u tevreden bent met deze oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Bianca
    Datum
    Een fijne afhandeling van de klacht en een prettig telefoongesprek gehad met mevrouw Meijer. Ik ben zeker tevreden met de oplossing. Ook al is postnl extra @ home degene die hier haar werk onbehoorlijk heeft uitgevoerd, media markt neemt haar verantwoordelijkheid als verkoper en laat mij niet met het probleem zitten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bianca
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen