Klacht Media Markt: Bezorgen en communicatie mediamarkt

Klachtnummer
# 381237
Gebruiker
Patje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

26 juli iets besteld en bezorgdatum 29 juli aangegeven,na betaling gelijk bevestigingsmail met bezorgdatum 5 Aug.
Gelijk gebeld en zou worden opgelost maar Maandag 29 juli nog steeds geen reactie!!!
Ik weer gebeld en er zou een incident melding worden gemaakt maar na 2 dagen nog geen reactie.
Na weer bellen kreeg ik de melding dat ze niks voor mij konden betekenen,er wordt verwezen na de storing van een maand geleden en naar een verhuizing.
Ik heb op internet gekeken en heel internet staat vol met dezelfde klachten
Ze komen je ook nergens mee tegemoed!!.
Voor mij nooit meer Mediamarkt zowel in de winkel als online!!!

De oplossing

Passende oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen