Klacht Media Markt: Bezorger breekt glas plaat oven

Himansu

uw medewerkers langs geweest om de oven te bezorgen
Tijdens het uit pakken hebben ze de glas plaat van de oven gebroken.
De bezorgen weet niet hoe dit kwam naar eigen zeggen tilde hij het op en brak het glas
Een hele keuken vol scherven, waar bij ik ook etens waar en klaar gemaakt cakes die ik had klaar gemaakt voor bestelingen heb moeten weggooien.
vanaf dinsdag 28 juni tot zaterdag 17;00uur heb ik gebeld met uw klanten service geen 1 persoon heeft ons te woord gestaan.

Zondag hebben we vrij genomen en uw medewerker komt met 100 euro korting en een show model
ik ga hier niet mee akkoord een show model want dat is mechanisch al gebruikt.

Ik wil graag de oven zoals afgesproken een korting op de prijs en daarbij een garantie voor 6 maanden op de glasplaat

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat de glas plaat van uw oven is gebroken tijdens het bezorgen. Excuses voor het ongemak.

Vriendelijk verzoek ik u aan te geven bij welke Media Markt vestiging u de oven heeft aangeschaft zodat ik uw klacht bij de juiste kan voorleggen.

Ik verneem graag van u.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?