Klacht Media Markt: Bezorging gaat zijn afspreken niet na. Miscommunicatie tussen zowel mediamarkt als bezorgservice.

MN

Ik heb twee weken geleden een koelkast besteld. Op vrijdag 22 mei zou hij het vroegst kunnen komen. Ik wacht netjes een week voor de bestelling, maar door een sorteerfout is het niet gelukt. Prima, mediamarkt belt me die dag en zegt dat mijn bestellen wél over 10 minuten gaat komen, maar geeft later aan dat hij zich vergist heeft. Hij zegt dat Dynalogic diezelfde dag een afspraak met me zal plannen. Dat doet Dynalogic dus niet en ze nemen die dag niet op (een vrijdag). De volgende dag neem ík weer contact op met ze om een nieuwe afspraak te maken. Het vroegst zeggen ze dinsdag-2 juni, dat vind ik ook prima. Op 2 juni krijg ik een mail dat de koelkast vandaag zal komen, ook op track & trace staat dit, maar vervolgens is het 21:00 niemand heeft gebeld en bezorgd. Ik bel Dynalogic en hoor vervolgens dat er géén afspraak is gepland voor vandaag en het vroegst donderdag 4 juni bezorgd kan worden. Nu begrijp ik niet of ik in de maling word genomen door telkens heen en weer te bellen en telkens een andere datum te horen. Mevrouw heeft immers zélf aan mij voorgesteld dat dinsdag de koelkast het vroegst bezorgd kan worden, maar nu zegt iemand anders weer dat ze op de dinsdagen niet bezorgen. Mediamarkt doet niets en wijst me alleen door naar Dynalogic. Wat is het nou? Komen mijn producten nog die ik al lang heb betaald. Ik betaal voor de koelkast én monteur, maar krijg in plaats daarvan alleen verwarring, extra belkosten en nog steeds geen koelkast. Het nadert de drie weken en ik zit nog steeds zonder koelkast in huis.

Ik wil graag dat men zijn afspraken na komt en niet vergissing na vergissing een afspraak met mij plannen. Ook zou het fijn zijn als men mij zelf belt om zijn fouten te verbeteren en dat ik er niet zo vaak achter moet aangaan om contact op te nemen, omdat jullie je afspraken niet na gaan. Vanuit Mediamarkt verwacht ik dan ook meer duidelijkheid in plaats van het heen en weer gegooid van de verantwoordelijkheid van de bezorging. Zo hoop ik dat ik tenminste voordat we de derde week ingaan mijn koelkast binnen krijg.

Ook een klacht indienen over Media Markt?