Opgelost door Media Markt: Bezorging niet op beloofde dag.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 35652
Gebruiker
Linux1
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Afgelopen vrijdag bestelde ik een TV in de webshop. Ik heb nog gebeld om te verifiëren of de TV de dag erna zou worden bezorgd, zoals op de website stond vermeld. Dat zou zo zijn, werd mij verzekerd. Zaterdag is de TV niet geleverd. Het zou dinsdag worden. Gezien mijn werk, betekende dat het opnemen van verlof. Ik heb verzocht om iets te doen als tegemoetkoming. Het antwoord was : "Uw verzoek tot coulance is afgewezen omdat Media Markt volgens de algemene leveringsvoorwaarden aan haar leveringsverplichting voldaan heeft." De toezegging op de site en de telefonische toezegging gelden blijkbaar niet als afspraak. Het heeft me een verlofdag gekost, maar ik zal de TV vandaag weigeren en de koopovereenkomst ontbinden. Uit principe. Nu mijn geld nog retour!

Gewenste oplossing

Mijn geld retour, en wel per omgaande. Tevens een wat klantvriendelijkere reactie omdat ik vrije dag op heb genomen omdat Media Markt haar toezeggingen niet nakomt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Linux1
    Datum
    Ik ben gebeld door iemand van Mediamarkt en we zijn tot een voor mij bevredigende oplossing gekomen.
  2. Auteur
    Linux1
    Datum
    Snelle reactie van Media Markt per telefoon en eindelijk begrip en klein stukje tegemoetkoming.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen