Opgelost door Media Markt: Bezorging niet op beloofde dag.

Linux1

Afgelopen vrijdag bestelde ik een TV in de webshop. Ik heb nog gebeld om te verifiëren of de TV de dag erna zou worden bezorgd, zoals op de website stond vermeld. Dat zou zo zijn, werd mij verzekerd. Zaterdag is de TV niet geleverd. Het zou dinsdag worden. Gezien mijn werk, betekende dat het opnemen van verlof. Ik heb verzocht om iets te doen als tegemoetkoming. Het antwoord was : "Uw verzoek tot coulance is afgewezen omdat Media Markt volgens de algemene leveringsvoorwaarden aan haar leveringsverplichting voldaan heeft." De toezegging op de site en de telefonische toezegging gelden blijkbaar niet als afspraak. Het heeft me een verlofdag gekost, maar ik zal de TV vandaag weigeren en de koopovereenkomst ontbinden. Uit principe. Nu mijn geld nog retour!

Mijn geld retour, en wel per omgaande. Tevens een wat klantvriendelijkere reactie omdat ik vrije dag op heb genomen omdat Media Markt haar toezeggingen niet nakomt.

Linux1
    Ik ben gebeld door iemand van Mediamarkt en we zijn tot een voor mij bevredigende oplossing gekomen.
    Linux1
    Snelle reactie van Media Markt per telefoon en eindelijk begrip en klein stukje tegemoetkoming.

Ook een klacht indienen over Media Markt?