Klacht Media Markt: bezorging problemen en niet nakomen van beloftes.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 281695
Gebruiker
Kevin.kuilboer
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Bestelling via de website gedaan zou de volgende dag geleverd worden, dit is niet gebeurt. na 6 telefoontjes nog geen oplossing verder het enigste wat je tehoren krijgt is dat ze er mee aan de gang gaan maar van reactie van mediamarkt is alleen nog even geduld u gaat morgen een mail ontvangen voor de bezorging maar wederom hoor ik niks bel je de klanten service die geven mij alleen maar aan dat ze niks kunnen vinden wat er aan de hand is.

De oplossing

Dat er duidelijkheid komt en ze eerlijk gaan zijn tegenover de klanten, ipv valse beloftes maken. en mijn bestelde product geleverd krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Kevin.kuilboer
    Datum
    Zo zie je maar geen reactie van media markt slechte service
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het enorm vervelend te vernemend dat uw bestelling tot op heden niet is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Door problemen in het systeem is uw bestelling helaas niet goed doorgekomen. Uit onze administratie is inmiddels gebleken dat uw artikel naar verwachting morgen geleverd gaat worden.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  3. Auteur
    Kevin.kuilboer
    Datum
    Beste mediamarkt zo als afgesproken zou deze geannuleerd worden wat dus okk niet goed gaat super service van mediamarkt
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Om systeemtechnische redenen kunnen wij uw order op dit moment helaas niet annuleren. Onze excuses voor het ongemak. Het kan gebeuren dat uw bestelling onbedoeld toch verzonden wordt. Uiteraard kunt u dan het pakket weigeren bij de bezorging. Onze vervoerder stuurt dit vervolgens retour aan ons. Ook kunt u de bestelling in ontvangst nemen en vervolgens in een van onze vestigingen retourneren. Neem hierbij graag wel uw factuur mee.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  5. Auteur
    Kevin.kuilboer
    Datum
    Voor iedereen die dit leest nooit meer bij mediamarkt bestellen op het moment nog steeds geen bezorging gehad ondanks dat ik mijn bestelling geannuleerd is heb ik daarnaast ook nog steeds niet mijn gld terug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kevin.kuilboer
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is nog geen oplossing geboden want ik heb nog steeds niks binnen en wacht nog op mijn geld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?