Klacht Media Markt: bezorging problemen en niet nakomen van beloftes.

sad Niet opgelost
Kevin.kuilboer

Bestelling via de website gedaan zou de volgende dag geleverd worden, dit is niet gebeurt. na 6 telefoontjes nog geen oplossing verder het enigste wat je tehoren krijgt is dat ze er mee aan de gang gaan maar van reactie van mediamarkt is alleen nog even geduld u gaat morgen een mail ontvangen voor de bezorging maar wederom hoor ik niks bel je de klanten service die geven mij alleen maar aan dat ze niks kunnen vinden wat er aan de hand is.

Dat er duidelijkheid komt en ze eerlijk gaan zijn tegenover de klanten, ipv valse beloftes maken. en mijn bestelde product geleverd krijgen

Kevin.kuilboer
    Zo zie je maar geen reactie van media markt slechte service
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het enorm vervelend te vernemend dat uw bestelling tot op heden niet is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Door problemen in het systeem is uw bestelling helaas niet goed doorgekomen. Uit onze administratie is inmiddels gebleken dat uw artikel naar verwachting morgen geleverd gaat worden.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Kevin.kuilboer
    Beste mediamarkt zo als afgesproken zou deze geannuleerd worden wat dus okk niet goed gaat super service van mediamarkt
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Om systeemtechnische redenen kunnen wij uw order op dit moment helaas niet annuleren. Onze excuses voor het ongemak. Het kan gebeuren dat uw bestelling onbedoeld toch verzonden wordt. Uiteraard kunt u dan het pakket weigeren bij de bezorging. Onze vervoerder stuurt dit vervolgens retour aan ons. Ook kunt u de bestelling in ontvangst nemen en vervolgens in een van onze vestigingen retourneren. Neem hierbij graag wel uw factuur mee.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Kevin.kuilboer
    Voor iedereen die dit leest nooit meer bij mediamarkt bestellen op het moment nog steeds geen bezorging gehad ondanks dat ik mijn bestelling geannuleerd is heb ik daarnaast ook nog steeds niet mijn gld terug

Kevin.kuilboer
er is nog geen oplossing geboden want ik heb nog steeds niks binnen en wacht nog op mijn geld.

Ook een klacht indienen over Media Markt?